To je to što me zanima!

Ovo su godine kad uspjeh ovisi o vašoj fleksibilnosti: Je li vam 2021. bila majka ili maćeha?

Prošla je godina mnogima promijenila život preko noći, a tek su se ove počeli zbrajati i oduzimati gubitci. No dok je jednima brod, nažalost, počeo tonuti, drugi su se pak snašli enormnom brzinom i pospješili svoje poslovanje. A evo i kako
Vidi originalni članak

Cijeli se svijet prošle godine susreo s koronavirusom i svime što taj virus nosi. Osim što smo drhtali u strahu na svega nekoliko stotina zaraženih, masovno kupovali toaletne papire i zalihe koje se neće potrošiti još nekoliko godina i razne su se firme, kao i cijela ekonomija, našle u neobranom grožđu. Iako je bila riječ o olakotnoj okolnosti jer su se svi našli u istoj ''gabuli'', trebalo je djelovati trenutno i promptno.

I dok su neki okrenuli situaciju u svoju korist, pa čak i poboljšali poslovanje, drugi su, nažalost, morali staviti ključ u bravu. Faktorom opstanka zapravo se pokazala fleksibilnost poduzeća da učinkovito reagira na vanjske promjene jer se samo tako moglo zadržati kupca i u najtežim uvjetima.

Fleksibilna usluga osigurava vjernost

Ljudi danas žele imati i raditi svari u bilo kojem trenutku, a upravo se to moglo vidjeti u trenutku kad su nastupili korona i lockdown. Tvrtke koje se nisu prilagodile situaciji, promjenama u gospodarstvu i tehnologiji te željama javnosti, skupo su platile cijenu, a ostali su se hvatali za zadnju slamku spasa. Prisjetimo se samo mnogih restorana diljem zemlje koji su preko noći napravili web stranice i omogućili online naručivanje jela ili se priključile popularnim platformama koje su bile posrednik u njihovoj prodaji hrane.

Oni koji su na vrijeme spoznali da tek sad nastupa borba za svakog kupca, osvježili su svoje profile na društvenim mrežama i počeli direktno komunicirati, upravo zato što su se svi ''preselili'' u virtualni svijet. Jednako je tako nastupila i potreba za prilagodbom mnoštva proizvoda, a za primjer se mogu uzeti slastičarnice koje su dotad velike torte morali pretvoriti u male slastice jer se više nije smjelo okupljati, pa tako nije ni bilo potrebe za njima, a mnogi su htjeli barem u vidu male sitnice obradovati slavljenike.

Vrijeme je da nabavite ''oblak''

Kako piše Techzine, upravo je ulaganje u tehnološke inovacije u ovim vremenima ključ dugoročnog uspjeha, a posebice u industriji opskrbnog lanca. ''Cloud applications'' ili tzv. ''oblak aplikacije'' od velike su važnosti za stvaranje fleksibilnosti, agilnosti i skalabilnosti. U poslovanjima je čest problem održavanja IT rješenja, a svaka prepreka na putu može značiti smanjenje prodaje jer se firma ne može usredotočiti na svoju osnovnu djelatnost te joj je teže odgovoriti na izazovne promjene ponašanja potrošača ili nepredvidivog lanca opskrbe.

Tehnologije temeljene na ''oblaku'' omogućuju tvrtkama i njihovim mrežama opskrbnog lanca da se prilagode, inoviraju i implementiraju rješenja kako bi ispunili uvjete i očekivanja. Dodatan je plus što se stvara kultura koja potiče inovativne ideje, ne samo u IT okruženju, već i u cijelom poslovanju. A ovaj je pristup osobito važan u industriji maloprodaje i opskrbnog lanca te je neophodan za sve tvrtke koje dugoročno gledaju naprijed.

Ne držite zaposlenike kao u zatvoru

Rad od kuće za vrijeme pandemije mnogima je dao uvid u to kako izgleda kad ne moraš ustajati rano, čekati u gužvi, a opet biti produktivan, ako ne i više nego nego na službenom radnom mjestu. Zbog toga je važno pružiti djelatnicima fleksibilnost kad je riječ o mjestu i vremenu obavljanja posla. Zaposlenici se moraju osjećati cijenjenim, a stvaranje kulture tvrtke koja nudi fleksibilan rad može uvelike pridonijeti očuvanju vašeg kvalitetnog kadra.

Zaposlenici koji mogu prilagoditi radno vrijeme i mjesto rada, bit će zadovoljniji i produktivniji te će vezati za firmu želeći samovoljno pomoći u ostvarenju njezinih ciljeva. Suvremeni napredak tehnologije svakako to i osigurava, a važno je spoznati kako nove generacije zasigurno teže praktičnijem obavljaju posla, a ne time da budu vezani za uredski stol.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare