Na eventu je predstavljena prva pametna slikovnica u tisku – „Kako sam došao na svijet?“.
Na tom inovativnom personaliziranom proizvodu godinu dana intenzivno je radilo više od 20 ljudi, u projekt je uloženo 250.000 kn, a iza mogućnosti da naručite svoj personalizirani primjerak ove slikovnice stoji složeno tehnološko rješenje koje potpisuje tvrtka Infinum.
Krajnji rezultat je najpersonaliziranija knjiga na svijetu, u kojoj možete birati između više od 50.000 mogućih kombinacija personaliziranih elemenata.
Da se od slikovnica za djecu može izgraditi biznis, Tvornica snova već je pokazala jer njihovu slikovnicu ima više od 35.000 djece u Hrvatskoj, a sada dobru poslovnu praksu primjenjuju i u Njemačkoj te najavljuju globalno širenje.
„Kako sam došao na svijet?“ njihov je najpoznatiji naslov – slikovnica je to koju je u 2018. godini na poklon dobila svaka 8. novorođena beba u Hrvatskoj.
Na eventu su se okupile brojne influencerice sa domaće scene, a slikovnicu su kroz ugodno druženje predstavili autorica i urednica Andrijana Majstorović, dizajnerica Lara Žigić, tehnički urednik slikovnice Kristijan Vrbanić te Josip Bišćan, suvlasnik tvrtke Infinum.