Godina je 3013. Hrvatsku su od početka 21. stoljeća posjetili Bog, Borg, Klingonci, oba Elvisa (Presley i J. Kurtović), ali su svi pobjegli jer u Hrvatskoj, kao i na Mjesecu, nema života. Samo su se Hrvati prilagodili tim neuvjetima jer više ne mogu ni pobjeći iz Hrvatske. Političari se množe, dok se narod dijeli. Na vlasti je NeoKukuriku vlada.
Zvjezdani nadnevak 15. srpnja - Hrvatske željeznice izvijestile su na svečanoj sjednici upravnih trutova da nijedan vlak u jednom danu nije iskočio iz tračnica, nije se zabio niušta, što je pomak u upravljanju Hrvatskim željeznicama nezabilježen još od vremena uskotračnog Ćire.
- Cilj nam je u sljedećih dvije milijarde godina dosegnuti da dva dana zaredom Hrvatske željeznice nemaju neku havariju, ili ne daj Bože, nesreću - priopćeno je iz Uprave HŽ-a. Direktori nadzora te državne tvrtke za tako veliki uspjeh nagradili su se pa su si kupili skupe aute na račun HŽ-a i jadnog i bijednog hrvatskog naroda koji to trpi li trpi.
Zvjezdani nadnevak 16. srpnja - Hrvatska narodna banka, u narodu poznatija kao Mjenjačnica rumene kadulje, napravila je golemi iskorak u kontroli financijskog tržišta. Naložila je, kako je to premijer Zoka Hladnoglavi poželio, da u svakoj poslovnici svake banke pokraj kreditnog odjela stoji - frižider. Građani prije uzimanja minusa ili kredita, moraju zabiti glavu u frižider da bi je ohladili, a onda potpisali ugovor o minusu kojim će nahranit' čeljad. Zoka Hladnoglavi, inače, odavno je zabio glavu u duboko smrzavanje, ali on nije gladan.
Zvjezdani nadnevak 17. srpnja - Hrvatski su arheolozi na plažama malenih dalmatinskih gradova, uglavnom makarske rivijere, pronašli vrijedne artefakte, dobro očuvane kartonske marketinške poruke na kojima je pisalo: Dragi Bosanci, dođite nam i s paradajzom, krastavcima i paštetom, pa i piletom te ih jedite na plaži. Ma pišajte i u more, ali dođite. No, povijest nas uči da taj marketinški potez nije urodio plodom ne samo s Bosancima, nego ni s Klingocima.
Zvjezdani nadnevak 18. srpnja - Hrvatska turistička zajebnica priopćila je kako Hrvatska ima povećan broj gostiju u odnosu na 950. godinu poslije Krista, unatoč činjenici da je gostiju u samo jednom vikendu bilo 400.000 manje.
- Pali su nam serveri, pa zato nismo mogli imati očekivani broj posjetitelja na web stranici Hrvatske turističke zajebnice. Kampanja je bila dobra, pristup našim stranicama je besplatan pa je cijena nebitna. Dakle, relativno je što je skupo, a što jeftino - rekao je ministar virtualnog turizma. Inače, otkad su Hrvati dosegli svemir, ali u cijenama turističkih usluga, Hrvatska broji samo posjete na svojim web stranicama. Ni'ko živ ne dolazi u Hrvatsku ljetovat', jer - tko to more more platit?