METRO Zvijezda zajednice nagradni je natječaj u organizaciji vodećeg veletrgovca, METRO CashCarry-ja, koji prepoznaje osobe koje su mimo svojih poslovnih tokova spremne napraviti korak više kroz konkretan doprinos svojoj zajednici te koje su svojim djelima primjer i uzor drugim poduzetnicima. Cilj ovog natječaja jest promicanje društveno savjesnog poslovanja te nagraditi hrvatske poduzetnike koji su spremni napraviti korak više kroz konkretan doprinos zajednici i koji svojim poslovanjem mogu postati primjer drugim poduzetnicima.
Ovo je natječaj za sve koji posluju srcem.
Organizator METRO Cash&Carry, ovim natječajem želi nagraditi hrvatske poduzetnike koji su spremni napraviti korak više kroz konkretan doprinos zajednici i koji svojim poslovanjem mogu postati primjer drugim poduzetnicima. Na kraju natječaja jedan je pobjednik kojeg METRO nagrađuje sa 50.000 kuna, poticajem za daljnji razvoj vlastitog poslovanja.
Jeste li i vi među njima?
Ovim, drugim po redu nagradnim natječajem METRO nagrađuje zvijezdu zajednice, samostalnog poduzetnika koji radi za dobrobit zajednice mimo svojeg redovnog poslovanja te nije registriran prvenstveno za humanitarnu djelatnost. Priče o svojem izvanrednom angažmanu mogu prijaviti svi nositelji METRO kartice, ali i oni koji to nisu.
METRO u 7 hrvatskih gradova ima 8 veleprodajnih centara te drive-in u Dubrovniku, a dugoročni cilj tvrtke je postati najbolji partner koji nezavisnim poduzetnicima pomaže unaprijediti poslovanje na svim razinama, a ovim natječajem želi istaknuti i potaknuti duh zajedništva koje se usredotočuje na strast za nečim što predstavlja više od novca i brojeva.
Pedeset je tisuća razloga za prijavu na ovaj natječaj. Prijavite i vi svoju priču i iskoristite priliku. Možda baš vi postanete METRO Zvijezda zajednice za 2015. godinu!
Prijaviti se možete putem METRO web stranice OVDJE ili putem Facebook aplikacije na https://www.facebook.com/MetroHR od 4. do 15. lipnja 2015. godine.
Nakon prijave aktivirajte svoje navijače da glasuju za vas. Glasovanje je otvoreno od 01. lipnja do 19. lipnja 2015. godine. Nakon 30. lipnja deset priča sa najvećim brojem glasova ulazi u veliko finale u kojem o pobjedniku odlučuje žiri kojeg čine predstavnici METRO-a i 24sata te prošlogodišnji pobjednik.