Kako bi promovirao svoje jesenske pogodnosti, Iskon je u suradnji s marketinškim agencijama Utorak i Lab 360, osmislio kampanju pod nazivom Ne daj babi s kolačima da prođe. Novom kampanjom Iskon poziva sve nove, ali i postojeće korisnike, da iskoriste jednu od dvije atraktivne pogodnosti: kupovinu tableta Vivax po cijeni već od 39 kuna ili 50% popusta na tri mjesečne naknade.
Jesenske pogodnosti vrijede za sve nove korisnike koji uzmu DUO ili TRIO paket, ali i za postojeće Iskonovce koji se odluče za neki veći paket usluga uz ugovornu obvezu. Cijena tableta ovisi o paketu. Za sve koji odaberu Iskon.TRIO Super ona je najniža i iznosi jednokratno 39 kuna, a za ostale pakete cijena tableta se mijenja ovisno o cijeni paketa. Korisnicima koji se odluče za popust na mjesečnu naknadu dodijelit će se popust u iznosu 50% naknade paketa kojeg odaberu, prva tri mjeseca. Akcija traje do 18. prosinca 2013., a u slučaju tableta do isteka zaliha.
„Iskon u svemu što radi želi biti drugačiji pa se tako nastojimo i svojim reklamama izdići iznad prosjeka i ono najvažnije, uvijek nastojimo zabaviti gledatelje. Nakon prošlogodišnje kampanje „Ostani svoj“ za koju smo, osim simpatija gledatelja, osvojili i strukovnu nagradu Ideju X, i ove godine ćemo kampanjom posve sigurno iznenaditi, nasmijati i zabaviti gledatelje. Upoznat ćete našu dragu baku s kolačima koja simbolizira odlične prilike koje u životu propuštamo jer smo opterećeni raznim stvarima. Redatelj Miroslav Terzić i Jakov Vilović, kreativni direktor agencije Utorak, kreirali su svijet simpatičnog i nespretnog Ivana čije nevolje pratimo kroz tri televizijska spota.“, pojasnila je koncept marketinške kampanje, Zrinka Topalušić Paleka, voditeljica marketinga u Iskonu.
Svoj paket usluga koji im najviše odgovara korisnici mogu potražiti na Iskonovim web stranicama uz pomoć Iskon.Slagalice ili nazvati na besplatan broj 0800 1000