Kako bi privukli pažnju svih potencijalnih kupaca u vrijeme proslave državnog praznika 'Branitelja domovine' kada žene tradicionalno daruju muškarce, ruski je trgovački lanac DNS objavio reklamu koja im se vrlo brzo obila o glavu.
Reklama naime prikazuje bijesnog muškarca koji uplakanu i vezanu ženu vozi šumom u prtljažniku automobila. U jednom trenutku staje, ženu izbacuje van i daje joj lopatu kako bi iskopala rupu za 'bezvrijedni' poklon koji mu je poklonila.
Sve je to, ispostavlja se kasnije, bilo u ženinoj glavi nakon što je svom suprugu kupila čarape. Stoga ih baca u smeće i sva sretna i sigurna u sebe ulazi u poslovnicu DNS-a gdje će mu kupiti novi mobitel ili nešto slično. Uostalom, pogledajte i sami:
Reklama je u samo nekoliko sati od objave razbjesnila ljude diljem Rusije koji su je osudili zbog 'promicanja seksizma i nasilja nad ženama' s čim Rusija ionako ima ogromne probleme.
Mnoge je reklama podsjetila na nedavni zločin kada je ljubomorni Rus svoju suprugu odveo u šumu i tamo joj sjekirom odsjekao obje ruke, piše Daily Mail.
S kritikama se na kraju složio i direktor DNS-a koji je izjavio da je reklama primjer 'marketinškog idiotizma'.
- Ovaj 'humor' smrdi na seksizam. Želim se ispričati svima čije smo osjećaje povrijedili. Ovakva reklama za kompaniju nije stvorila nikakvu vrijednost, a buka koju je generirala jednostavno nije bila vrijedna, izjavio je Dmitry Alexeev.