To je to što me zanima!

Zastava, Spaček, Stojadin, Fićo: Kultni auti i dalje se mogu naći za kupiti, cijene idu do 8500 €!

Renault je predstavio veliki povratak svoje popularne četvorke! Ipak, nije riječ o jednostavnom automobilu za radnu klasu, već o SUV-u na električni pogon
Vidi originalni članak

Renault 4 se službeno vratio! Lansiran je davne 1961., a već tada se pokazao kao ekonomičan i praktičan automobil kao odgovor na  Citroën 2CV. Ostvario je značajan komercijalni uspjeh u cijelom svijetu, a proizvodio se do 1994.

Njegov povratnik nije ni približno jednostavan automobil kojega se svi sjećaju, već je riječ o SUV-u s električnim pogonom. Galeriju pogledajte ovdje.

AUKCIJA Mercedes G klasa, Harley... Pogledajte vozila koja država prodaje, cijene idu već od 150 €

Ipak, legendarni Renault 4 i dan danas može se naći u prodaji. Brojni kolekcionari, zaljubljenici u oldtimere i dalje vjerno traže očuvane primjerke ovog automobila. 

Na Njuškalu se mogu naći deseci takvih primjeraka, a za ovog vlasnik traži 7500 eura. Proizveden je 1981., a prošao je 'samo' 84 tisuće kilometara. S nepun 34 konjske snage budućem vlasniku će ponuditi mjenjač s četiri brzine, crvenu karoseriju i prednji pogon.

Nije kultna 'četvorka' jedini old timer koji se može pronaći na našim prostorima. Tu je i Zastava 750 popularnija pod nazivom 'Fićo'.

Vlasnik iz Sibinja traži 8500 eura za ovaj primjerak, a za njega garantira da 'Nema ulaganja. Pali i vozi'. Proizveden je 1971. te ima status povijesnog vozila.

Nakon Fićeka, tu je i Jugić. Yugo 45 ovog vlasnika iz Koprivnice prešao je 57 tisuća kilometara, a on za njega traži 2400 eura.

Kultnim nadimcima pridružila se i 'Peglica'. Fiat 126 ovog vlasnika proizveden je 1989. te je prešao 42.300 kilometara. Vlasnik ističe kako je kompletno uređen, od limarije, do guma i lampi te presvučenih sjedala. Za nju traži 7500 eura.

Ovoj kultnoj listi nedostaje još samo jedan auto, a to je Citroën 2CV, poznatiji kao Spaček. Vlasnik iz Slovenije prodaje obnovljeni automobil proizveden 1974, s kompletnom dokumentacijom. Za njega traži 7500 eura.

Idi na 24sata

Komentari 73

  • ČA1 15.10.2024.

    U Hrvatskoj nema te kulture ili nije toliko razvijena da se ljudi bave oldtajmerima kao vani pa sirotinja koja nema danas ni za kariolu komentira o tim modelima. To su bili auti tih vremena i netko to cijeni netko mu je to glupost! Vani u europi drukčije gledaju na to ali mi nismo Europa nego siromašni balkan.

  • Samo pravo 15.10.2024.

    neka,hvala njima šta su postojali,ali ja ni jedan od tih više ne bih poželio niti imati a još manje voziti..

  • Stari maher 14.10.2024.

    Stojadin je u stvari Fiat 128 koji je bio auto godine s prednjim pogonom i bregastom u glavi dok su još FW bili na stražnji pogon.

Komentiraj...
Vidi sve komentare