Renault 4 se službeno vratio! Lansiran je davne 1961., a već tada se pokazao kao ekonomičan i praktičan automobil kao odgovor na Citroën 2CV. Ostvario je značajan komercijalni uspjeh u cijelom svijetu, a proizvodio se do 1994.
Njegov povratnik nije ni približno jednostavan automobil kojega se svi sjećaju, već je riječ o SUV-u s električnim pogonom. Galeriju pogledajte ovdje.
Ipak, legendarni Renault 4 i dan danas može se naći u prodaji. Brojni kolekcionari, zaljubljenici u oldtimere i dalje vjerno traže očuvane primjerke ovog automobila.
Na Njuškalu se mogu naći deseci takvih primjeraka, a za ovog vlasnik traži 7500 eura. Proizveden je 1981., a prošao je 'samo' 84 tisuće kilometara. S nepun 34 konjske snage budućem vlasniku će ponuditi mjenjač s četiri brzine, crvenu karoseriju i prednji pogon.
Nije kultna 'četvorka' jedini old timer koji se može pronaći na našim prostorima. Tu je i Zastava 750 popularnija pod nazivom 'Fićo'.
Vlasnik iz Sibinja traži 8500 eura za ovaj primjerak, a za njega garantira da 'Nema ulaganja. Pali i vozi'. Proizveden je 1971. te ima status povijesnog vozila.
Kultnim nadimcima pridružila se i 'Peglica'. Fiat 126 ovog vlasnika proizveden je 1989. te je prešao 42.300 kilometara. Vlasnik ističe kako je kompletno uređen, od limarije, do guma i lampi te presvučenih sjedala. Za nju traži 7500 eura.
Ovoj kultnoj listi nedostaje još samo jedan auto, a to je Citroën 2CV, poznatiji kao Spaček. Vlasnik iz Slovenije prodaje obnovljeni automobil proizveden 1974, s kompletnom dokumentacijom. Za njega traži 7500 eura.