Ove stvari izlaze iz naše struke. Ovo su priče i teme za psihologe. To što nama može pasti na pamet, to ja mislim... Imamo ljude koji su radili po inozemstvu i s ovakvim stvarima se nikad nisu susreli, opisuje prvih nekoliko dana rada crnogorskog autoputa direktor nadzora Andrej Mihailović, javlja Radio Slobodna Europa.
A kad čujete i vidite što je sve Crnogorcima (i njihovim gostima) izgledalo kao dobra ideja, malo ćete se i sažaliti nad Mihailovićem i njegovim timom, koji priznaje da bi te situacije i njima bile smiješne da ne postoji rizik za ostale sudionike u prometu.
Jedan je vozač noću vozio šest km u krivom smjeru, stoji na početku snimke koju je napravila ekipa iz RSE-a.
- Vozila su se sklanjala, kad je došao na petlju, počeo se neprimjereno ponašati. Protiv njega smo podnijeli kaznenu prijavu - kaže Mihailović.
Neki su 'nagazili' gas i jurnuli do 200 km/h, iako je ograničeno dvostruko manje, jedan par motociklista u tunelu je stao na 'puš-pauzu', drugi motociklisti snimaju selfieje...
- Jutros je stajao kamion u traci za spora vozila. Vozač je doručkovao i pio pivo - govori Mihailović jedva suzdržavajući smijeh i nastavlja:
- Imamo čovjeka koji je vozio dvosjed na krovu automobila do tunela na sjevernom dijelu autoputa 45 minuta. Tamo je fino odlučio zaustaviti vozilo i malo odspavati na dvosjedu - priča Mihailović.
U ovih nekoliko dana što je otvoren, autoput stvara velike probleme vozačima. Dnevno ih od 20 do 50 'prokuha', a u prvih pet dana pet automobila se zapalilo.
Dijelu stanovnika Crne Gore sve je to pomalo smiješno.
"Trebaju nam kanaderi uz cestu da gase automobile", "Prodajem auto, prošao autoput dvaput bez posljedica", "Autoput Ognjena Marija", samo su neke od objave koje kruže društvenim mrežama.
Autoput je stajao gotovo milijardu eura i otvoren je nakon nekoliko probijanja rokova. Dug je 41 km. Gradila ga je kineska kompanija CRBC, koja je radila i na Pelješkom mostu.