Nakon burne noći muškarac se budi u krevetu. Tijekom rastezanja primjećuje da mu je desna ruka lisicama zavezana za krevet. Nakon prvotnog šoka shvaća da mu se noćas “posrećilo”. Zadovoljno se smješka i ispod pokrivača pronalazi ženske gaćice. Izvlači ih, a one postaju sve veće dok ne postanu neuobičajeno velike. U pozadini se čuje otvaranje vrata kupaonice, gdje se dotad netko tuširao, a muškarac u šoku pokušava pobjeći iz kreveta glavom bez obzira. Je li riječ o reklami za Ožujsko ili neko drugo pivo? Identična je reklama već ranije snimljena za rumunjsko pivo Bergenbier. - Ožujsko pivo u većinskom je vlasništvu korporacije InBev, koja je ujedno vlasnik i Bergenbiera. Uobičajena je praksa da velike kompanije dijele iskustva. Reklama je postigla dobar rezultat u Rumunjskoj pa je stoga prilagođena i za hrvatsko tržište - objasnila je Tina Puhalo - Grladinović, glasnogovornica Zagrebačke pivovare. Dodaje da je reklamu izradila tvrtka Lowe Prag te da je iznimno dobro prihvaćena i među hrvatskim potrošačima. Iako su po temi identične, reklame se ipak donekle i razlikuju. Osim što je u hrvatskoj verziji promijenjen glavni lik, rumunjski muškarac spava među ljepšim plahtama, a i razlika je i u ženskim gaćicama.