Među 1.6 milijuna poziva godišnje, uvijek će se naći nekoiko bisera na koje će zaposlenici pozivnog centra ostati bez teksta. Pozivni centar u Brisbaneu, Australija, objavio je nekoliko najbizarnijih zahtjeva i pitanja. Jednoj je Australki pao novac u WC školjku. Nazvala je centar u nadi da će dobiti odgovor kako izvući taj novac van. Drugoj su ženi ptice preglasno pjevale pa je nazvala zaposlenike pozivnog centra kako bi taj problem podijelila s njima. Ptice su posebno smetale njezinoj mački pa ju je zanimalo jel bi se mogle nekako utišati. Nakon što nije dobila rješenje ljutito je odbrusila da će nekoga tužiti, nije jasno koga. Da obična kvačica za sušenje rublja može dovesti do živčanog sloma pokazao je slučaj nervozne žene koja je izgubila jednu kvačicu. Odmah je nazvala pozivni centar te im objasnila da ne može sušiti rublje ako nema set kvačica koje su složene po boji. Jedan je čovjek bio toliko iznerviran što drveću ispred njegove kuće pada lišće da je nazvao centar te ih obavijestio o tome. Gradonačelnik Brisbanea pohvalio je zaposlenike pozivnog centra zbog brzog rješavanja raznih problema, ali i zbog suzdržavanja od smijeha jer su neki od pitanja i zahtjeva zaista bizarni.