Preprodavač auta Honda u američkom je Roswellu organizirala nagradnu igru "Zagrebi i osvoji", no zbog tiskarske pogreške nagradu je dobilo svih 30.000 ljudi koji su kupili karticu. Nagrada je bila tisuću dolara. Marketinška agencija Force Media Group koja je radila promociju za Hondu kažu da su odmah znali da će biti problema. - Preprodavač me nazvao i rekao da imaju pobjednika. Za 15 minuta je ponovo nazvao i rekao da ih ima još pet - priča Jim Fizpatrick, predsjednik agencije Force Media Group. Odmah su povukli preostalih nedostavljenih 20.000 kartica iz poštanskog ureda. Kako bi smirili cijelu situaciju, za svih 30.000 ljudi organizirali su novu nagradnu igru u kojoj jedan može dobiti pet tisuća dolara. Naredna tri dana plaćali su i oglas u lokalnim novinama u kojemu su objasnili cijelu situaciju. Ljudi su, unatoč tome, i dalje ljuti i smatraju da trebaju dobiti svoju "osvojenu" nagradu.