To je to što me zanima!

Parfemi s mirisom mesa i ustajale muške svlačionice

Sport Interactive i Burger King su dvije potpuno različite tvrtke. Prva se bavi izradom sportskih računalnih igara, a druga prodajom hamburgera
Vidi originalni članak

Jedina stvar koja im je zajednička je da su u prodaju pustili parfeme sa zanimljivim mirisima. Sport Interactiv napravio je kolonjsku vodu 'Scent of Success' (Miris uspjeha). Kolonjska 'miriši' na ustajalu mušku svlačionicu. Prikupljali su uzorke iz svlačionica momčadi koje su pobijedile u raznim sportovima te ih spojili u jedan miris nazvavši ga mirisom uspjeha. Burger King, američki lanac brze hrane, proizveo je kolonjsku vodu 'Flame' (Vatra). Miriši na meso s roštilja.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • maser 18.12.2008.

    I za gurmane i za pedere ponešto,još samo ineki miris koji bi kupovale žene.

Komentiraj...
Vidi sve komentare