To je to što me zanima!

Osvojite kotizacije za 'Web::INDUSTRIJU 2014"

Uključite se u nagradni natječaj i osvojite jednu od pet kotizacija za konferenciju 'Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja' koja se održava 29.05.
Vidi originalni članak

Kao i dosadašnjih šest godina postojanja ove konferencije, slijedi ponovno generalno okupljanje web-developera, web-marketingaša i web-poslovnjaka na jednom mjestu pod nazivom Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja! Na konferenciji ćete moći prisustvovati cjelodnevnim edukativnim i stručnim pridavanjima  s profesionalcima, a uz bogati program koji će vas dočekati steći ćete nova znanja, razaznati trendove i odabrati smjer koji je po vašoj volji. Sljedeći dan nakon konferencije čekaju vas napredni seminari i radionice u sklopu "Dana Web::Edukacije".

Uključite se u naš NAGRADNI NATJEČAJ do 18. svibnja u ponoć i osvojite kotizacije za prvi dan konferencije! Poklanjamo vam 5 kotizacija, a na vama je da popunite NAGRADNI OBRAZAC sa svojim podacima te ukratko opišete zašto želite ići na konferenciju Web::INDUSTRIJA?  U ponedjeljak, 19. svibnja, u podrubrici Nagradne igre potražite imena dobitnika. Najkreativnije komentare nagrađujemo! Pročitajte pravila nagradnog natječaja!

Content marketing je kralj!

Konferencija 'Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja' održava se 29.05. u zagrebačkom Hypo centru s tematikom content marketinga te okuplja web industriju s web-marketingašima, web-developerima, web-novinarima i web-poslovnjacima.

Konferencija se sastoji od dva dana. Prvog dana na rasporedu su cjelodnevna predavanja trinaestero vrhunskih predavača, maestra za content marketing, a drugog dana vas očekuju dvije Super Web::Edukacije:                                           1. 'Content marketing done right' (TOP5 predavač Ilija Brajković)                                                                                                         2. 'Internet i content marketing se vole' (TOP5 predavač Saša Stanković)      

Content marketing je namjera privlačenja i zadržavanja kupaca neprekidnim stvaranjem i održavanjem relevantnog i potrebitog sadržaja s namjerom utjecaja na ponašanje kupca. To je neprekidni proces, integriran u cjelokupnu marketinšku strategiju te se fokusira na vlastite medijske kanale, a ne na unajmljivanje tuđih. 

Sudjelujte u natječaju i možda ćete baš vi učiti od profesionalnih predavača WEB::INDUSTRIJE!

Idi na 24sata

Komentari 1

  • ZnatkoHadžijufalizetufović 18.05.2014.

    Idemoooo na konfu!!!! :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare