To je to što me zanima!

Nova teorija: Titanik ipak nije potonuo zbog udara u santu?

NOVI DOKUMENTARAC: Najnoviji dokazi ukazuju da je glavni krivac možda bio požar u krmi broda, za koji znanstvenici tvrde da je neprimijećeno tinjao čak tri tjedna prije udara
Vidi originalni članak

Pojavila se nova teorija o jednom od najtragičnijih brodoloma ikad, onom u kojem je potonuo Titanik.

Najnoviji dokazi ukazuju da je glavni krivac možda bio požar u krmi broda, za koji znanstvenici tvrde da je neprimijećeno tinjao čak tri tjedna prije udara.

Novinar Senan Molony proveo je preko 30 godina istražujući nesreću Titanika. Proučavajući stare fotografije, koje su snimili brodski inženjeri prije no što je brod napustio brodogradilište u Belfastu, uočio je desetometarske crne tragove na prednjoj desnoj strani brodskog trupa, točno iza mjesta koje je probio ledenjak.

Stručnjaci su potvrdili da su tamni tragovi najvjerojatnije nastali zbog požara u trokatnom spremištu za gorivo smještenom iza jedne od kotlovnica. Ekipa od 12 ljudi pokušala je ugasiti požar koji je postao prevelik da bi ga se moglo kontrolirati, s temperaturom koja je dosegnula do 1,000 Celzijevih stupnjeva, piše The Independent.

Prema novoj teoriji zbog dugotrajne izloženosti visokim temperaturama,  trup broda bio je dovoljno slab da bi ga udar u santu leda uspješno rasporio, zbog čega je Titanik naposljetku i potonuo na dno oceana.

Preko 1500 ljudi poginulo je u travnju 1912. nakon što je Titanik nestao u dubinama na putu iz Southamptona za New York. Godinama se vjerovalo da je do potonuća broda došlo zbog udara u ledenjak. Nova teorija baca potpuno novo svjetlo na jednu od najslavnijih pomorskih nesreća koja je i danas tema brojnih rasprava.

Više o ovoj teoriji saznajte u dokumentarnom filmu na Channel 4.

Idi na 24sata

Komentari 44

  • Dalibor0704 14.03.2017.

    Raspao sa na OUR-e, baš kao i Berge Istra

  • Tikvane 03.02.2017.

    Nova teorija

  • Dalibor0704 10.01.2017.

    U skladišta su mu utrpali sve verzije filmova, pa je potonuo radi pretovarenosti

Komentiraj...
Vidi sve komentare