To je to što me zanima!

Napravili su reklamu kojoj sami kupci odaberu kraj

Njemačka tvrtka koja proizvodi korektore, Tipp-Ex odličnom je interaktivnom kampanjom najavila budućnost reklamiranja. Sami odaberite priču
Vidi originalni članak

Reklame su sve češće mala umjetnička djela i reklama koju je napravila njemačka tvrtka Tipp-Ex dokaz je da nas tek očekuje era reklama u kojima ćemo sami sudjelovati. Interaktivna reklama Tipp-Ex-ovog korektora Pocket Mouse je kratak film  koji prikazuje lovca s namjerom da ubije medvjeda. No prvotna zaprepaštenost onime što mislite da ćete vidjeti, kako lovac ubija medvjeda, mijenja se kada zapravo shvatite da sami možete dati kraj videu. Pred vašim očima lovac poseže za korektorom Tipp-Exa, proizvodom koji zapravo reklamira, pobriše 'shoots' i od korisnika traži da u prazno polje upiše neki glagol. Upisati možete što god vam padne napamet, no kod nekih glagola kao što je 'fuck' upozorit će vas da se radi o eksplicitnom sadržaju. Ako upišete 'loves' (voli) lovac će kleknuti i zaprositi medvjeda. Tipp-Ex je reklamu objavio u kolovozu i sve je popularnija. Ako vas i ne oduševi barem ćete malo ponoviti engleski jezik. Pokušajte ovdje.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • brzi222 03.09.2010.

    upisite pisses with,ja se nisam prestao smijati

  • Premy 03.09.2010.

    http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M probajte napisite kiss :D hahahaha

  • Marijek 03.09.2010.

    predobro

Komentiraj...
Vidi sve komentare