Po prvi put u 50 godina, McDonald's je promijenio recept za Big Mac, dodavši u svoj kultni hamburger slaninu. Njihov klasični recept za Big Mac koji je na tržištu 1958. godine sastoji se od dva kosana goveđa odreska, tajnog umaka, salate, sira, krastavaca, luka u pecivu sa sezamom.
Po novom, u Bic Mac će se u dogledno vrijeme posluživati s kriškom slanine, piše BBC.
Online reakcije na vijest su podijeljene.
Dok jedni pozdravljaju promjene u receptu, drugi su skeptični i podsjećaju na poslovicu: 'Ako nešto radi, nemojte to popravljati'. Doduše, neki su ljuti i tvrde da im je komad slanine dodatno naplaćen, iako ga nisu tražili.
Drugi su puno bolje reagirali na vijest.
Stvar je otišla toliko daleko da je na Twitteru raspisan i referendum.
Ovo nije prvi put da se neka globalna prehrambena kompanija odlučila na promjenu u nekom od svojih glavnih proizvoda. Međutim često im se to obije o glavu. Većina ljudi ipak ne voli promjene, a kada kompanije eksperimentiraju s proizvodima koji su ih proslavili to rijetko kad završi dobro.
Sjetimo se samo Coca-Cole. Firma koja proizvodi najslavnije gazirano bezalkoholno piće na svijetu pokušala je još 1985. godine. Željeli su napraviti još slađu verziju Cole i nazvali je New Coke. Iako su prva istraživanja tržišta dala dobre rezultate, uprava kompanije nije računala na to da većina ljudi preferira originalnu recepturu. Tako se projekt New Coke pretvorio u noćnu moru za kompaniju.
Dobili su pritužbe gotovo 400.000 ljudi koji su tražili da se okus njihovog omiljenog pića vrati na staro, što je Coca Cola tri mjeseca kasnije i učinila.
Prije dvije godine, Mondelez International, proizvođač čokoladica Toblerone izazvao je bijes svojih potrošača diljem svijeta, ali ne zbog promjene recepture nego zbog promjene izgleda i gramaže čokolade.
Tvrtka se dvoumila između redizajniranja čokoladice ili povećanja njezine cijene. Na kraju su odlučili da bi bilo bolje ostaviti istu cijenu i povećati razmak između trokutića. Tako su čokoladice od 400 grama po novom bile teške 360 grama, a one od 170 grama olakšane su na 150 grama. Ni ovaj potez nije dobro prošao.
Ljubitelji legendarne čokolade čiji trokutići simboliziraju alpske vrhunce razljutila je mršavija Tobleronka, pa je kompanija prošle godine razmak između trokutića vratila na staro.