Film Ljubav ili smrt ostvario je bolje otvaranje od iznimno uspješnog prvog nastavka Koko i duhovi, te od drugog filma Zagonetni dječak, a ujedno je imao i najbolju gledanost u prvom vikendu od svih hrvatskih filmova koji su započeli svoju distribuciju u ovoj godini
Ljubav ili smrt u režiji Danijela Kušana i u produkciji Kinorame, započeo je sa nacionalnom distribucijom 6. studenog i prvog vikenda u preko 40 kino dvorana zabilježio bolju gledanost od prethodna dva nastavka. Sva tri filma o Koku nastala su prema predlošku iznimno popularnih romana za djecu i mlade Ivana Kušana.
Posebnost Kušanovog filma je što Ljubav ili smrt uvodi i temu prvih ljubavi u Kokove detektivske i nogometne avanture, zbog čega je njegova ciljna publika distributerima predstavljala velik izazov. Ipak, Ljubav ili smrt je bez ikakvih prepreka očito pronašao put do svoje nove publike, ali i zadržao stare fanove Kokovih avantura. Film će s obzirom na bombastično otvaranje zasigurno dugo vremena ostati među najgledanijim naslovima na našem području.
Treći nastavak Koka u nadolazećem razdoblju moći će se pogledati u svim CineStar i Cineplexx multiplexima, u mreži neovisnih kinoprikazivača, ali i u sklopu projekta Kino Mediteran na njihovoj turneji putujućeg kina.
Film Ljubav ili smrt je financiran sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra, produkciju potpisuje Kinorama, a regionalna distribucija odvija se u okrilju 2i Filma.