Dugačka i krvava povijest tunela Hoosac u ruralnom Massachusettsu uzrok je njegove jezive sadašnjosti. Neki vjeruju da su duše poginulih opsjedale tunel i kažu da ste mogli čuti njihove glasove iz dubine tunela.
Izgradnja tunela počela je 1851. godine. Sagrađen je kako bi spojio zapadni Massachusetts sa gornjim dijelom države New York. No, u izgradnji mnogo ljudi izgubilo je život.
Najmanje 193 ljudi poginulo je dok je radilo na njegovoj izgradnji. Mnoge od ovih smrti uzrokovane su eksplozijama kojima se probijala zemlja.
Jedna od najvećih tragedija zbila se u ožujku 1865. godine. Te godine, tri eksperta za eksploziv - Ned Brinkman, Billy Nash i Ringo Kelly - odlučili su da se koriste nitroglicerinom, koji je tek bio otkriven.
Plan je bio da postave eksploziv i da se sakriju iza betonskog skloništa od eksplozije. Kelly je stigao do skloništa, ali preostala dvojica nisu. Neki vjeruju da je Kelly stigao prvi i prerano je postavio eksploziv i tako ubio dvoje ljudi. Nakon incidenta, Kelly je nestao bez traga. Godinu dana kasnije, njegovo tijelo je pronađeno na istom mjestu gdje su Brinkman i Nash poginuli. Policija je zaključila da je bio zadavljen, ali niko nije bio osumnjičen za ubojstvo.
Tijekom sljedećih nekoliko godina, radnici su s vremena na vrijeme prijavljivali da čuju čudne glasove koji dolaze iz dubina tunela.
Glasovi su postajali sve gori i gori. Mnogi su radnici odbijali ući u tunel nakon zalaska sunca.
Strah radinka počeo je remetiti izgradnju pa je 1868. godine, kompanija dovela istražitelja da otkrije izvor tih čudnih zvukova. On je uspio ući otprilike dvije milje u dubinu tunela jedne noći kada je čuo plač čovjeka u bolovima. Nitko nije bio s njim u tunelu.
Nedugo nakon toga, usred radnog dana, eksplodirao je plin i tunel se djelomično urušio.
Eksplozija je uništila površinu stanice za ispumpavanje vode iz tunela, a ruševina je ubila 13 ljudi. Ipak, izgradnja tunela je nastavljena, a duhovi poginulih počeli su proganjati radnike. Tek kada su pronašli sva tijela i sahranili ih, bizarni zvukovi i pojave su nestale.
Iako je tunel bio završen, susreti sa duhovima u ovom kraju nastavili su plašiti ljude, a mještani su i dalje puni jezivih priča.
Tunel se koristi i danas, ali njime uglavnom prolaze teretni vlakovi.