Torbice, cipele, ručni satovi, automobili i jahte su 'out'. Novi statusni simbol je parfem! Kako miriše milijun dolara zna Donna Karan. Dizajnerica je napravila najskuplji parfem na svijetu. Na vrijednosti nije ovoga puta tekućina već bočica na kojoj se nalazi 2909 dragih kamenčića skupljanih diljem svijeta. Dijamanti iz Australije, 7,18 karatni safiri sa Šri Lanke, četiri okrugla ružičasta dijamanta, 4.03 karatni kruškoliki dijamant i rubini iz Brazila samo su neki od kamenčića koji krase bočicu u obliku jabuke od 14-karatnog bijelog i žutog zlata. Oko 2700 briljanata i bijelih dijamanta, 183 zlatno-žuta safira na 'jabuci' oblikovani su u zgrade na njujorškom Manhattanu, zaštitnom znaku marke DKNY. I kao šećer na kraju, peteljku jabuke zamjenjuje kričavo žuti Canary dijamant od 2,43 karata.
U skupoj bočici parfema Golden Delicious (Zlatni delišes) miris je sastavljen od nota narančinog cvijeta, šljive i jabuke zlatni delišes. Bočica će prvo proputovati svijet te će ju onda prodati. Novac od prodaje parfema donirat će se globalnoj humanitarnoj zakladi koja se bori protiv gladi u svijetu.