U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke SVE za NJU, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju ''Opipaj prije nego se stvari zakuhaju'' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj.
Za tu priliku osmislili su izuzetno zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi.
Od četvrtka 20.3. do 27.03. 2014. u svim Mercatorovim dućanima kupci će moći pronaći ova posebna pakiranja koja na zanimljiv i neočekivan način podsjećaju žene na samopregled dojki. Na etiketi se nalazi i QR kod za smartphone koji vodi na link za besplatno skidanje aplikacije Breast test. Ova aplikacija u samo šest koraka objašnjava kako napraviti pravilan samopregled dojki.
Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge SVE za NJU jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja 1 kunu donirati za rad udruge.
Kampanju je osmislila reklamana agencija IMAGO iz Zagreba.
Evo odlične prilike da spojite ugodno s korisnim, da uživate u finim šampinjonima, a ujedno učinite dobro djelo i pomognete u borbi protiv jedne od najopasnijih bolesti današnjice.