Velikom akcijom "20 darova za 20 godina" Euroherc osiguranje odlučilo je obilježiti 20 godina uspješnog poslovanja. S milijun kuna donacija mladima željelo ih je potaknuti na aktivno i kreativno provođenje slobodnog vremena i aktivnu ulogu u društvu. Osim toga, namjeravalo je potaknuti i druge gospodarske subjekte na aktivan odnos prema zajednici i podići razinu svijesti o pomaganju onima kojima je pomoć potrebna. O akciji "20 darova za 20 godina" razgovarali smo s Anđelkom Braicom, direktoricom Sektora prodaje Euroherc osiguranja.
Po čemu je vaša akcija posebna i o kolikim je donacijama riječ?
Iznosi donacija jednaki su za sve. Riječ je o 20 donacija od 50.000 kn, namjenski usmjerenih u točno definiran program, projekt ili aktivnost, odnosno dodatno poboljšanje uvjeta rada raznih udruga, odgojno-obrazovnih ustanova, sportskih klubova, kulturnih institucija. Specifičnost akcije je i to što smo mi odabrali udruge kojima smo namijenili donacije. Riječ je o marljivim, predanim, ali pomalo samozatajnim udrugama. Otvorili smo im također medijski prostor da bi predstavile svoj rad i planove. Akcija je počela na Međunarodni dan obitelji, 15. svibnja, i završit će u listopadu, kad će se realizirati sve donacije i kad svečano obilježavamo 20 godina poslovanja. U ovom trenutku uručeno je više od pola donacija. Reakcije u sredinama koje smo posjetili odlične su. Bila su to prekrasna druženja s mladim ljudima, djecom i njihovim voditeljima. Svi su puni entuzijazma i zrače pozitivnom energijom. Ta će akcija sve nas koji u njoj sudjelujemo dodatno oplemeniti i ostati nam u sjećanju kao jedno od prekrasnih životnih iskustava. Ponosna sam što mogu biti dio tako lijepe i humane priče. Svakodnevno nam stižu pozitivni komentari koji potvrđuju da smo svoju akciju pravilno usmjerili.
Jasnim i transparentnim ulaganjem u mlade ulažemo u bolju budućnost i svi zajedno učimo kako biti bolji. Anđelka Braica, direktorica Sektora prodaje Euroherc osiguranja
Zašto ste se odlučili na takvu, pomalo neuobičajenu,proslavu rođendana?
Naša korporativna kultura podrazumijeva društveno odgovorno poslovanje kao uravnotežen odnos prema društvenoj zajednici, osiguranicima i zaposlenicima. Euroherc je od osnutka iznimno aktivan u društvenoj zajednici u kojoj radi, pokazuje odgovornost prema njoj i tako se dodatno potvrđuje kao aktivan sudionik u društvu. Tijekom poslovanja pomogli smo mnogim udrugama i pojedincima, pa tako i ovogodišnji iznos naših donacija znatno prelazi milijun kuna koje darujemo u akciji.
Koje ste škole, domove i društva izabrali za dodjelu donacija?
Prva donacija usmjerena je prema društvu Naša djeca iz Zaboka, i to za nabavu logopedskog uređaja. Nažalost, sve je više poremećaja u govoru kod djece, no pravodobnim otkrivanjem problema većina se može korigirati. Drago nam je što ćemo nabavom uređaja pomoći najmlađima Krapinsko-zagorske županije jer to je jedini logopedski kabinet u toj županiji. U Makarskoj ćemo nabavom opreme pomoći udruzi Sunce, tj. roditeljima djece sa smetnjama u razvoju, a u Karlovcu štićenicima Dječjeg doma ‘Vladimir Nazor’. Dogovorili smo i školu fotografije i videosnimanja, nakon čega pripremamo izložbu radova u svojoj poslovnoj zgradi u Karlovcu. U srednjoj ekonomskoj školi u Čakovcu mladi su iznimno aktivni, imaju svoju virtualnu tvrtku. Da bi lakše ‘poslovali’, nabavit ćemo im informatičku opremu.
Tijekom svog poslovanja Euroherc je pomagao i sportašima. Koje ste sportske klubove obuhvatili akcijom "20 darova za 20 godina"?
U Glini ćemo razveseliti mlade gradnjom vježbališta, Odbojkaškom klubu Daruvar iz Daruvara nabavit ćemo sportsku opremu, a novom opremom razveselit ćemo i Šibenik, i to njegove najmlađe vaterpoliste, članove Vaterpolskog kluba Šibenik te mlade košarkaše i košarkašice KK Svjetlost iz Slavonskog Broda. Sportske igre i sportska druženja podupiremo u Krapini, gdje će se okupiti više od tisuću mladih sudionika Sportskih igara učenika. Uređenjem biciklističke staze u Delnicama pak podupiremo Biciklistički klub Goranin iz Delnica, koji neumorno radi na promidžbi toga atraktivnog sporta. Staza će, naravno, koristiti i svim posjetiteljima.
A kad je riječ o kulturi, kulturnoj baštini i udrugama koje pomažu socijalno ugroženima?
Posebno nas veseli što ćemo omogućiti pokretanje kazališta za djecu i mladež Zaprešića u sklopu Pučkoga otvorenog učilišta. Jedinstven u svijetu jest i Muzej antičkog stakla u Zadru, koji će vrata besplatno otvoriti nekoliko dana tijekom ljeta i tako omogućiti razgledanje muzejskog postava. Nabavom audio-vizualne opreme unaprijedit ćemo razvoj mladih glazbenika jedne od najboljih glazbenih škola u Hrvatskoj, Glazbene škole Požega. Animacija je jedan od načina kreativnog izražavanja mladih, a kroz studio za animaciju VANIMA iz Varaždina prolaze mnogi mladi tog kraja. Očuvanje kulturne baštine i tradicije važno je za sve nove generacije. Nabava 100 narodnih nošnji za djecu članove zajednice kulturno-umjetničkih udruga Velike Gorice dodatno će privući mlade, a nove tamburice razveselit će i srce Slavonije, djecu članove Zajednice kulturno-umjetničkih djelatnosti iz Vinkovaca. S mnogo entuzijazma radi i Udruga mladih Imotski, kojoj za organizaciju koncerata nedostaje oprema - stoga će joj nova oprema i razglas sigurno olakšati rad. Raduju nas aktivnosti mladih koje pomažu onima kojima je pomoć potrebna. Takva je pulska udruga Naš san, njihov osmijeh. To su mladi volonteri koji nesebično pomažu socijalno ugroženim sugrađanima. Našom donacijom nabavit će školske knjige i pribor djeci iz socijalno ugroženih obitelji. Starijima pomažu i mladi u Crikvenici, koji će svoje aktivnosti lakše provoditi pomoću novog vozila koje ćemo nabaviti u sklopu akcije. Za opće dobro predano rade vatrogasci, posebno u ljetnim danima koji su pred nama. Da bi se mladi upoznali s time kako je biti vatrogasac i kako pomagati drugima, pokazat će im JVP Dubrovački vatrogasci na kratkoj edukaciji. Ne moramo ni napominjati da su djeca svuda oduševljena. Čekaju nas iznimno dinamični ljeto i jesen. Sretni smo što već nakon kratkog vremena udruge osjećaju veći interes javnosti. Potvrda je to da jasnim i transparentnim ulaganjem u mlade ulažemo u bolju budućnost i svi zajedno učimo kako biti bolji.