To je to što me zanima!

Euroherc osiguranje - 20 darova za 20 godina postojanja

Povodom dvadesete obljetnice djelovanja osiguravateljsko društvo Euroherc osiguranje dijeli 20 donacija mladim ljudima kojima se želi mlade potaknuti na iskorištavanje potencijala
Vidi originalni članak

1. Kakva je politika Vašeg društva vezano uz sponzoriranje - postoje li projekti ili ideje koje imaju prioritet, kome ste sve okrenuti?

Tijekom svojih dvadeset godina poslovanja, rasta, razvijanja i širenja prodajne mreže poslovna politika Društva je bila biti što više prisutan u lokalnim sredinama u kojima djelujemo. Zato smo uvijek izdvajali određena sredstva za to. Spektar onih koje smo pomagali bio i ostao širok, od sportaša koje smo pomogli afirmirati i danas smo ponosni što smo ih prepoznali, preko raznih udruga, domova za djecu, kulturnih i sportskih klubova, glazbenika, mladih ljudi  - srednjoškolaca, studenata, nezbrinutih obitelji i slično ali uvijek nas je vodio osjećaj pripadnosti zajednici u kojoj djelujemo.

Kroz našu ovogodišnju akciju „20 darova za 20 godina“  kojom obilježavamo svoj 20. rođendan, usmjereni smo prema mladim ljudima s ciljem da ih potaknemo na korisno korištenje slobodnog vremena i kvalitetno iskorištavanje ogromnog potencijala koji u njima leže.

Pronašli smo lijepe priče u našim sredinama, izabrali smo ljude koji oko sebe okupljaju mlade, potiču ih na kvalitetu, human rad, šire entuzijazam, nadu i sve one  vrijednosti s kojima treba odrastati mladi čovjek. Namijenili smo im ukupno milijun kuna. Sve detalje o našoj akciji kao i itinerer našeg putovanja možete pratiti na posebnom portalu 20godina.euroherc.hr.

2. Koliko novca godišnje izdvajate za sponzorstva i donacije,  postoje li natječaji koje Vaša tvrtka objavljuje te gdje se oni mogu pratiti?

Euroherc osiguranje u prosjeku na donacije i sponzorstva godišnje izdvoji dva do četiri milijuna kuna. Kao privatna tvrtka zakonom nismo dužni provoditi natječaje. Naša poslovna politika je pripadati i osjećati sredinu u kojoj djelujemo tako da naše Podružnice, kojih ukupno imamo 14, kao samostalne profitne, institucije sugeriraju kome i u kojem trenutku i zbog čega pomoći.

3. Koliko često dobijete pismo od onih koji traže sponzora za određeni projekt - odgovarate li na ta pisma?

Pristigla pisma je zaista teško prebrojati, zamolbe stižu na različite adrese, a najjači dan za zamolbe definitivno je ponedjeljak. Pisanim putem nastojimo odgovoriti na sve pristigle zamolbe, a česti su i telefonski kontakti. No, ponekada zna dogoditi da odgovor promakne, bez namjere, već isključivo zbog obima zamolbi.

4. Koje su vam dvije priče ostale posebno u sjećanju – ako možete izdvojite nam jedno sponzorstvo i donaciju koje Vam je posebno ostalo u sjećanju!

Euroherc je kao društveno odgovorna i socijalno osjetljiva kompanija u proteklih 20 godina podržala, odnosno realizirala veliki broj donatorskih projekata koje često nismo ni isticali. Ako ćemo se voditi lijepim sjećanjima onda je dva, tri primjera zaista teško izdvojiti, jer kada činite dobro drugima, takva djela uvijek odlaze u lijepa sjećanja i ne mogu se izmjeriti.

Kome smo sve pomogli, zaista je teško izdvojiti, no definitivno bi istaknuli kupnju stana obitelji Budak u Rijeci 2005. godine, koju pamtimo kao jednu toplu ljudsku priču. Do obitelji Budak došli smo sasvim slučajno vidjevši TV prilog. Nismo dvojili, već smo se odmah bacili u akciju i za kratko vrijeme riješili njihov stambeni problem, a zajedničkom veselju nije bilo kraja. No naša priča tu ne prestaje, s vremena na vrijeme ih, kao svoje dobre prijatelje rado posjetimo.

Od samog početka poslovanja, sponzorski program uglavnom smo usmjeravali u sport i kulturu. Neupitna je poveznica između sporta i poslovanja -  kako bi se ostvarili poslovni rezultati potrebno je puno rada, truda i odricanja, jednako tako je i u sportu. Kod odabira partnera u sponzorskim projektima kriterij je bio iznimni potencijal i izvrsnost, a uvijek se radilo o dugogodišnjoj suradnji tijekom koje se i ostvaruju najbolji komunikacijski rezultati.

Posebno bi istaknuli našeg, svima znanog, mladog olimpijca i vrhunskog atletičara Filip Udea. Bila je to zgodna priča u kojoj nas je vodio dobar osjećaj. Filipa smo upoznali kao mladog, tada gotovo neafirmiranog sportaša, mladu talentiranu nadu, u trenutku kada smo otvarali novu Podružnicu Euroherca u Čakovcu. Danas, već na sam spomen Filipa Udea svi u Hrvatskoj znaju kako je tu i Euroherc. Prepoznali smo njegov potencijal i ponosni smo na rezultate koje je Filip do sada postigao, jer osjećamo kao da smo dio njih. Podržali smo njegov trud, zalaganje i odricanje.

Idi na 24sata