To je to što me zanima!

Kako do pravih podataka za donošenje poslovnih odluka?

U današnje vrijeme, kada stara izreka 'vrijeme je novac' dobiva novu inačicu koja glasi 'informacija je novac', važno je na raspolaganju imati prave i provjerene podatke. Otkrijte gdje ih možete pronaći!
Vidi originalni članak

Poslovanje suvremenih tvrtki iziskuje iznimnu okretnost i izuzetno brzu prilagodbu novim trendovima na tržištu, kao i sve složenijim zahtjevima kupaca. Krajnji cilj je postizanje i održavanje konkurentnosti, opstanak tvrtke na tržištu te ostvarivanje profita. Poduzetnici - vlasnici i direktori tvrtki imaju važan, ali i težak zadatak upravljanja tvrtkom jer su promjene nepredvidive, a razvoj događaja na tržištu često posve neizvjestan. Proces upravljanja vrlo je složen, a jedan od ključnih koraka svakako je donošenje odluka. A one se mogu kretati od hitnih i trenutnih pa do pomno promišljenih i strateških, ali kakve god bile, bilo bi dobro da su temeljene na dobrom poznavanju situacije na tržištu te na pravim i provjerenim informacijama

Kraljevstvo za (pravu) informaciju!

To je proces u kojemu nema ni mjesta ni vremena za pogreške jer samo jedna kriva procjena može zauvijek oštetiti tvrtku, narušiti njezinu reputaciju ili poziciju koju zauzima na tržištu. Koliko god nam suvremeni način života, uz sve dostupne tehnologije te brzu razmjenu podataka može olakšati poslovanje, istovremeno, ogromna količina informacija koje dobivamo, može nam itekako zakomplicirati svakodnevicu. Intenzivno i brzo širenje podataka, ali prije svega želja da budemo bolji od konkurencije, potiče nas da razne dostupne informacije počnemo koristiti i u svrhu donošenja važnih poslovnih odluka

Pritom je ključno razumjeti dinamiku poslovanja, ali i predvidjeti promjene na tržištu i u upravljanju rizicima. Davno je prošlo vrijeme kada smo se oslanjali na instinkt ili intuiciju, a konkurenciju ne možemo više procjenjivati samo na temelju reputacije koju ima u javnosti.

Sve na jednom mjestu

Kako bi odgovorila na potrebe svojih klijenata za određenim poslovnim informacijama i analizama podataka, Fina je još prije 14 godina na tržištu ponudila svoj internetski servis info.BIZ koji je s godinama rastao i razvijao se. Riječ je o servisu koji omogućuje brz i jednostavan pristup informacijama o uspješnosti poslovanja i financijskom položaju poduzetnika te o poslovnoj okolini u kojoj oni djeluju. To je prvi i jedini servis koji na jednom mjestu sadrži sve poslovne informacije te omogućava usporedbu podataka poduzeća i cjelokupnog gospodarstva. 

Riječ je o najvećoj i najažurnijoj bazi poslovnih informacija za više od 830.000 poslovnih subjekata iz više od 30 izvora od kojih su najznačajniji RGFI (Registar godišnjih financijskih izvješća), JRR (Jedinstveni registar računa), Registar koncesija, Upisnik založnih prava, Očevidnik redoslijeda osnova za plaćanje, Očevidnik nekretnina i pokretnina, Zagrebačka burza, SKDD (Središnje klirinško depozitarno društvo), Sudski registar, Obrtni registar i Narodne novine. 

Za brže i sigurnije poslovne odluke

Info.BIZ prikazuje adresne i financijske podatke, rejting i pokazatelje poslovanja poduzetnika (pravnih osoba i obrtnika, obveznika poreza na dobit), kao i adresne i osnovne financijske podatke financijskih institucija, neprofitnih organizacija te proračuna i proračunskih korisnika unazad pet godina te adresne podatke obrtnika, obveznika poreza na dohodak. Nudi brz i jednostavan pristup velikom broju poslovnih podataka i informacija u stvarnom vremenu. Omogućuje brže, jednostavnije i sigurnije donošenje poslovnih odluka, sustavno praćenje klijenata, olakšava izradu poslovnih analiza te praćenje trendova i prepoznavanje potencijala na tržištu. 

Stanje na tržištu i što se događa s vašim poslovnim partnerima i konkurencijom važno je pratiti iz dana u dan. S tom svrhom u Fina info.BIZ servisu na raspolaganju vam je nekoliko različitih paketa: Info.BIZ PROMO, info.BIZ START, info.BIZ EXPERT, info.BIZ PREMIUM te info.BIZ PREMIUM PLUS, a detaljnije informacije možete dobiti ovdje.

Također, servis nudi i posebnu ponudu do 11. srpnja ove godine u probnom paketu od 7 dana koju bez obaveze mogu isprobati svi poslovni subjekti. Probno korištenje paketa ne obvezuje na kupnju ili plaćanje proizvoda.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare