U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom ,,1.000 crvenih šalica'', koju je NESCAFÉ pripremio za svoje potrošače, Zagrepčani su na tri lokacije u gradu imali priliku otključati svoju šalicu i razveseliti sebe i svoje najdraže prepoznatljivim NESCAFÉ simbolom – crvenom šalicom.
Tako je prolaznike na Bundeku, Strossmayerovom šetalištu i Savskom pješačkom mostu ove subote zatekao prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šalicama koje su bile zaključane lokotićima. Kako bi otključali svoju te, u zamjenu za lokot, dobili još jednu šalicu za njima dragu osobu, kavoljupci su prethodno trebali posjetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti kod za otključavanje.
Među brojnim prolaznicima koji su se razveselili ovim prizorom bila je i naša poznata dizajnerica Mirjana Mikulec, koja svoja jutra ne može zamisliti bez omiljene NESCAFÉ kave.
Ova neobična kampanja inspirirana je tzv. ljubavnim lokotima, kojima partneri na lokacijama diljem svijeta „zaključavaju“ svoju ljubav, a NESCAFÉ je darovanjem dviju šalica želio zbližiti ljude koji svoja prijateljstva nerijetko učvršćuju upravo na druženjima uz šalicu kave.
Kampanja je najavljena i za Split, 19. travnja 2014., a za otkrivanje tajne lokacije potrebno je posjetiti www.facebook.com/Nescafe.HR.