Hrvatski građani smatraju kako im City Center one nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o shopping centrima u našoj zemlji. Tako je City Center one, treći put zaredom, osvojio prvo mjesto u Best Buy Award istraživanju.
Prema odabiru građana, City Center one nudi apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete kad se radi o shopping centrima općenito, a prvi je i u kategorijama Odjeća, Obuća, Artikli za bebe i djecu, Modni dodaci i nakit, Gastronomska ponuda te Artikli vezani uz telekomunikacije, elektroniku i kućanske uređaje i aparate.
Best Buy Award istraživanje mjeri isključivo iskustvo, mišljenje i percepciju potrošača o tome tko na tržištu uistinu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Švicarska organizacija ICERTIAS u suradnji s hrvatskom tvrtkom AXIOS provela je ovo istraživanje u siječnju 2014. na 1.200 ispitanika koji su City Center one, nakon istraživanja za 2010/2011 te 2012/2013, ponovno postavili na prvo mjesto te još jednom potvrdili vodeću poziciju ovog shopping centra na hrvatskom tržištu za sezonu 2014/2015.
Uz dvije Qudal nagrade za kvalitetu, titulu Superbrands, potvrdu istraživanja GfK da je omiljeni shopping centar, City Center one s ponosom nosi i treću za redom Best Buy nagradu koju su mu dodijelili hrvatski građani.