Prestižno MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Ovo važno natjecanje već je 10 godina prisutno na hrvatskom tržištu i nagrađuje najbolje digitalne kampanje i rješenja. Renomirani stručnjaci iz industrije ocjenjuju kombinaciju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata, a upravo su prema svim kriterijima odlučili kako će se u finalu kategorije Best publisher Long-form Native naći i četiri kampanje 24sata!
Za nagradu u ovoj kategoriji borit će se #pinkypromiss, čija je poruka o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke snažno odjeknula, Savršen spoj, prvi hrvatski YouTube mjuzikl koji je oborio sve rekorde gledanja među Generacijom Z i brojnim millennialsima, zatim #miHrvati, kampanja kojom smo istraživali istraživali koliko Hrvati cijene vrijeme i Kreni od sebe, za bolji svijet, koji je imao za cilj podizanje svijesti o zelenoj proizvodnji i očuvanju prirode.
Finale MIXX-a samo su nastavak odličnih rezultata i potvrda kvalitete projekata native studija 24sata. Prije manje od pola godine 24sata je na natjecanju Native Advertising Awards, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja osvojio 20 nagrada za brojne projekte. Među nagrađenima su bili i Savršen spoj te #miHrvati, a 24sata je treću godinu zaredom potvrdio svoju titulu najnagrađivanijeg native studija na svijetu.