Iz kompanije poručuju da su lani, unatoč svim izazovima, nastavili uspješno poslovanje, pri čemu je rast ostvaren u gotovo svim segmentima neživotnih i životnih osiguranja
Allianz Hrvatska u 2021. s bruto dobiti od 125 milijuna kuna
Allianz Hrvatska u 2021. godini ostvario je bruto premijski prihod od 1,23 milijarde kuna, 7,3 posto više u odnosu na godinu prije, pri čemu je bruto dobit dosegnula 125 milijuna kuna, 58 milijuna kuna više na godišnjoj razini, priopćeno je u srijedu iz te osiguravajuće kuće.
Iz kompanije poručuju da su lani, unatoč svim izazovima, nastavili uspješno poslovanje, pri čemu je rast ostvaren u gotovo svim segmentima neživotnih i životnih osiguranja.
Tako je lani u neživotnim osiguranjima ostvaren bruto premijski prihod od 792,8 milijuna kuna, uz rast od 3,5 posto. Pritom, najznačajniji rast ostvaren je u zdravstvenim osiguranjima, gdje je realizirano 70,7 milijuna kuna premije, odnosno 38,7 posto više u odnosu na prethodnu godinu.
Nadalje, naveli su iz Allianza, u privatnoj imovini je ostvareno 242,5 milijuna kuna premije, što je 1,2 posto više u odnosu na 2020. godinu.
U životnim osiguranjima je pak ostvarena bruto premija od 437,4 milijuna kuna, te je također ostvaren porast u svim segmentima ponude.
Prema tržišnom udjelu osiguravateljskih kuća u premiji, pri čemu se promatra ukupno poslovanje, i na domaćem tržištu i onom EU-a, Allianz je lani ostvario udio od 10,5 posto.
"Unatoč još jednoj izazovnoj godini koja je iza nas, zahvaljujući zajedničkoj misiji u kojoj su očekivanja i zadovoljstvo klijenta u fokusu našeg poslovanja, iznimno smo zadovoljni ostvarenim poslovnim rezultatima. I dalje ćemo razvijati inovativne i jedinstvene proizvode, poput novih rješenja u ponudi životnih osiguranja, uz digitalizaciju svih naših poslovnih procesa što je i ujedno jedna od naših ključnih strateških odrednica", izjava je predsjednika uprave Allianza Hrvatska Daniela Matića koja se prenosi u priopćenju.
Više izazova u ovoj godini
Više je izazova s kojima se svijet i industrija osiguranja suočavaju u ovoj godini - od pandemije koja još uvijek traje i koja je utjecala na tržište kapitala te donijela poremećaje u lancima opskrbe, rata u Ukrajini, rasta inflacije i kamatnih stopa, a iz Allianza još dodaju i uvođenje eura te primjenu novog standarda financijskog izvještavanja.
Članica Uprave za financije Allianza Hrvatska Marijana Jakovac napominje da rast inflacije i kamatnih stopa utječe na imovinu društva, koje ulaže sve napore kako bi pravovremeno reagiralo na promjene kretanja na tržištu i time zaštitilo osiguranike i njihovu imovinu.
"Zahvaljujući dobroj i diversificiranoj strukturi portfelja i tehničkoj izvrsnosti, društvo je dobro kapitalizirano te uspješno odgovara na sve izazove", kaže Jakovac.
Iz Allianza ističu i da će uvođenje eura kao službene valute u Hrvatskoj zahtijevati izdvajanje značajnih resursa za prilagodbu svih dijelova poslovanja, a posebice informacijskih sustava. Istovremeno, za osiguravajuća društva je od 1. siječnja 2023. obvezna primjena novog Međunarodnog standarda financijskog izvještavanja (MSFI 17 i 9) za što se Allianz već dvije godine intenzivno priprema s obzirom na kompleksnost i promjene koje on donosi, kažu iz kompanije.
Iz solidarnosti i želje da pomogne ljudima u Ukrajini koji trenutno zbog rata prolaze kroz teške životne trenutke, Allianz Grupa im je donirala 10 milijuna eura humanitarne pomoći, priopćeno je iz Allianz Hrvatska.