Zbog izuzetno bogate opreme cijena testiranog Audija je narasla do 400.000 kuna, no može još osjetno luksuznije, naprednije i skuplje. Najbolja strana auta su vozne karakteristike
A4 na testu: Teško je naći boljeg, no teško ga je i platiti
Novi Audi A4 je postavio više standarde u srednjoj klasi. To je glavni zaključak sedmodnevnog testa u kojem smo svaki dan otkrivali neke nove zanimljive i impresivne detalje o ovom autu.
Jedna od rijetkih realnih zamjerka ide na račun dizajnera koji nisu pokazali previše mašte, tako da je i A4 realno teško razlikovati od ostalih modela u ponudi Audija. Ipak, dizajn je skladan i uspješan.
Unutrašnjost oduševljava jednostavnom elegancijom, ergonomijom, kvalitetom materijala ali i tehničkim inovacijama, poput virtualnog kokpita, zaslona koji mijenja instrumente i koji izgleda zaista impresivno. Uz brojne doplate na testnom modelu unutrašnjost izgleda i iznimno luksuzno. Ipak, najbolja strana Audija A4 su vozne sposobnosti.
Teško je u klasi pronaći auto koji ima bolje izbalansirane komforna i sportska vozna svojstva. TDI motor sa 150 KS je osnova ponude, no već kao takav je dovoljno snažan za ovaj auto i dalje mu performanse na granici sa sportskima. A kada se malo potrudite potrošnja u gradu može pasti i ispod 6 l/100 km. Poželite li juriti oduševit će vas vrhunski ovjes, te brz i komforan automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Jedino što će većinu baciti u očaj je cijena. Naime zbog izuzetno bogate opreme testirani model stoji čak 120.000 kuna više od osnovnog. Iznos koji mogu odvojiti samo rijetki.
Tvornički podaci
- masa: 1540 kg
- dimenzije: 473x184x143cm
- obujam: 1968 ccm
- snaga: 110 kW/150 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
- najveća brzina: 219 km/h
- potrošnja: 4,3 l /100 km
- cijena: 400.232 kn (testni model) 317.092 kn (bez doplata)
Testirani Audi A4 2.0 TDI S Tronic Sport Style u opremi ima virtualni kokpit, MMI navigacijski sustav, S line sportski paket, trozonski klima uređaj, LED svjetla...