Pa u rijeci je plan koji stoji već duže vrijeme na mjesto smrdljive propale rafinerije i trećeg maja napraviti hotelske komplekse, u rijeci jedino što će ostat je luka rijeka i viktor lenac zato treba sve bazirat na proširenje riječke luke i izgradnju željeznice da bar dio trećeg maja može nastaviti negdje.
Ni
Nisam
14.5.2019.
Odustani
Da nastavi šta? 3.Maj nije mogao ubovoriti brodove, tehnologija im je starija čak i od uljanikove a mijenjali su direktore skoro na godišnjoj bazi. Danas plaču
kako im Uljanik duguje 500milijuna, ali te milijune nisu oni zaradili nego je dala država. Pa ako će nastaviti sretno im bilo ali ja osobno u tu priču s istim ljudima ne vjerujem ni malo. Edi Kučan je dio te stare nesposobne garniture koja je vozila 3.Maj još prije priče s Uljanikom.
Prikaži još ↓
Ivan_8102
14.5.2019.
Odustani
krivo si me shvatio, proširenje riječke luke se mora dogoditi pod hitnoa ako se to jednog dana realizira tada će dio radnika trećeg maja moći raditi u luci.. A
to da je 3 maj rupa bez dna isto kao i uljanik to je teška istina.
Prikaži još ↓
jo
jokoonoidsz
14.5.2019.
Odustani
Upravo obratno dragi “Nisam”, Uljanik je taj koji je radio zastarjelom tehnologijom jako dobro znam to, drugo , strucnjaci iz 3. maja su cesto isli u Pulu rijes
avati ono sto tamo nisu mogli i znali i imali s cime. Uljanik je izvlacio iz 3 maja sve sto je mogao. U 3. maju je rukovodstvo koje je guralo treci maj u propast i tu si jedino u pravu.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
14.5.2019.
Odustani
i ti hotelski kompleksi koji bi se potencijalno mogli napravit, donosili bi 5x vece PRIHODE, za razliku od propalih brodogradilista koji nizu gubitke. Aposlutno
sam za to da se proda sva oprema i da se sve sravni sa zemljom i naprave vrhunski hoteli, koji ce donositi ozbiljan novac, koji ce biti u privatnim rukama i di ce vlasnik o tome voditi brigu, zaposljavati sobarice, cistacice, kuhare i konobare i eto ti cas posla novih nekoliko stotina ili tisuca zaposlenih ljudi!
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
14.5.2019.
Odustani
Stručnjaci iz 3.Maja????? Stručnjaci???? Ha ha ha. Evo ti primjer stručnjaka: stručnjaci su trebali velike LPG tankove.... pa ih odlučili kupiti za velike cifre
. Ali na inzistiranje ''neznalica'' iz Pule ti isti tankovi su napravljeni u Puli i donijeli u postocima veliki profit. Dalje, koji je brod iz 3.Maja dobio neku svjetsku nagradu? Iz Uljanika je, korišteni su kompozitni materijali. Ovo su ti priče iz zadnjeg desteljeća. 3.Maj je bio nazadniji od Uljanika po svemu osim po meniju u menzi i po zgodnim žesnskicama u upravi. Za ostalo.... nemoj me klat jer samo jako dobro upoznat sa oba brodogradilišta radi posla kojiim se bavim. Čak i više nego bi htio. To šta vi riječani niste nikada mogli progutati da je tamo neki Uljanik kupio vaše brodogradilište a ne obrnuto, to je druga priča.
Prikaži još ↓
jo
jokoonoidsz
14.5.2019.
Odustani
Ha ha o cemu ti pricas, da podsjetim ako se ne sjecas onih trajekata za Jadroliniju, onih 4, a ona prva dva imena ako se ne varam , Kornati i Brac napravljeni k
o u vrticu, to je Uljanik, predimenzionirani za cca 250 tona alooooo tona, pa onda veci gaz, pa onda stalno balasti , pa onda troskovi goriva, ni to nisu znali napraviti a zi pricas o svjetskim uspjesima ma daj,, sigurno si iz Istre jel,, Uljanik je punooo iza 3 maja bio , da dok nije kupio 3 maj i onda sisao iz njega, nista uljanik nije ima,, informiraj se malo
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
14.5.2019.
Odustani
Nije nimalo bitno odakle sam, mene lokalpatriotizam ne pila ali me smeta navijačko komentiranje. Google ti može biti prijatelj ako se znaš njime koristiti. Pa g
ooglaj, možda nađeš i dokumentarce o trgovačkim brodovima a u kojima su neke epizode posvećene upravo uljanikovim gradnjama, onaj prvi brod za prijevoz stoke je svjetski priznati primjer odlično isporjektiranog broda. Nagradu su primili za car carrier. Jadrolinijini trajekti su bili loš posao, projekt je imao problema ali tu su u igri bili i Uljanik i Jadrolinija koja je bila dala krive podatke koje Uljanik nije provjeravao. To je bio loš posao i to stoji.
Svjetski uspjeh je npr. raditi brodove za jednog Jan de Nula, i to više njih godinama. To su činjenice i ni ti ni nitko drugi ih ne možeš osporiti. Možeš samo pisat gluposti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .