Obavijesti

Tech

Komentari 5

Terminator od tekućeg metala inspirirao ih za brzi 3D printer

Terminator od tekućeg metala inspirirao ih za brzi 3D printer
3

Ime nove fascinantne tehnologije je Carbon 3D, a očekuje se da bi njome u budućnosti mogli stvarati dijelove za automobile, medicinsku opremu, cipele...

Revolucionarna tehnika 3D printanja koja povezuje svjetlo i kisik predstavljena ja na konferenciji u Vancouveru. Njeno ime je Carbon 3D, a očekuje se da bi njome u budućnost i mogli stvarati dijelove za automobile, medicinsku opremu, cipele...

Tehnologija je inspirirana filmom Terminator 2 u kojem se robot T-1000 uzdiže iz bazena tekućeg metala. U svijet 3D printanja mogla bi unijeti revoluciju.

Glavna mana današnjeg načina 3D printanja je sporost , ali Carbon 3D u tom je pogledu nešto sasvim drugo. Uređaj koji koristi Carbon 3D na prezentaciji je plastičnu loptu uspio proizvesti tj. isprintati za svega 10 minuta.

- Sadašnje 3D printanje zapravo je više 2D printanje. Proces je uz to i vrlo spor , ima gljiva koje rastu brže nego što 3D printer printa dijelove - našalio se profesor Joseph DeSimone, jedan od voditelja istraživanja.

Dodao je i kako su tako nastali objekti često mehanički slabi jer su napravljeni od više slojeva.

DeSimoneova metoda nudi 25 do 100 puta brže printanje i može printati dijelove vrlo velike čvrstoće . Funkcionira izlaganjem smole različitim jačinama svjetla i kisika. Kontrolom razina svjetla, smola se može pretvoriti u vrlo čvrste oblike.

Tvorci Carbon 3D-a nadaju se da će njihova tehnologija zaživjeti u roku od godinu dana.

VIDEO

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.