Foršpan za Battlefield 1 do ponedjeljka ujutro prikupio je 18,8 milijuna pregleda, iako je objavljen tek u petak. COD zaostaje za pet milijuna, iako je imao nekoliko dana prednosti
YouTube okršaj: Battlefield 1 'razvalio' novi Infinite Warfare
Battlefield 1 predstavljen je tek u petak navečer i kako se čini dobio je puno bolji doček od novog nastavka Call of Duty serijala, barem ako je vjerovati po broju pregleda foršpana za obje igre. Oba foršpana u klasičnom stilu holivudskih blockbustera prikazuju neke od glavnih značajki igara i grafički spektakl koji će nas u njima dočekati krajem godine.
Službeni foršpan za Call of Duty: Infinite Warfare objavljen je prije tjedan dana i do ponedjeljka ujutro prikupio je 13,6 milijuna pregleda. Uz to, video je lajkalo 254.000 ljudi. Čini se puno, no situacija je puno lošija kad se vidi da je čak 1,1 milijun YouTubera reklo da im se ne sviđa video.
S druge strane, foršpan za Battlefield 1 objavljen je u petak navečer, taman nekoliko dana nakon što se stišala prašina oko COD-a i do danas je prikupio čak 18,8 milijuna pregleda. Video je lajkalo čak 974.000 ljudi, a njih tek 17.902 je reklo da im se ne sviđa.
Naravno, YouTube pregledi se ne mogu preslikati direktno na prodaju igre, ali bi mogli biti dobar pokazatelj za EA i DICE koji barem za sada trijumfira.