Obavijesti

Tech

Komentari 0

S Marijem u virtualni svijet: I Nintendo radi na VR tehnologiji

S Marijem u virtualni svijet: I Nintendo radi na VR tehnologiji
1

Nintendo "želi napraviti nešto što se može igrati na dulje vremenske periode u komadu, što ima vrijednost i što je priuštivo." Novu konzolu nisu prikazali u strahu od imitatora

Tijekom prvog ovogodišnjeg sastanka dioničara, Nintendo je otkrio kako "aktivno istražuje virtualnu stvarnost".

Kako doznajemo od naših izvora iz Japana, Nintendov poznati game dizajner Shigeru Miyamoto je izjavio kako kompanija ima "osnovnu tehnologiju za VR" zahvaljujući dugogodišnjem istraživanju.

Miyamoto je također naglasio kako su "duge gaming seanse i dalje problem za VR," dodavši da Nintendo "želi napraviti nešto što se može igrati na dulje vremenske periode u komadu, što ima vrijednost i što je priuštivo."

"Želimo da se roditelji ne brinu oko onoga što kupuju," jednostavno je sažeo Nintendovu VR strategiju Miyamoto.

Nintendo je na ovogodišnjem E3 2016 sajmu najavio kako će njegova konzola kodnog imena NX izaći na tržište u trećem mjesecu 2017. Nažalost, sama konzola nije pokazana na E3-u. Miyamoto je investitorima objasnio kako bi "tvrtka u normalnim okolnostima pokazala NX na E3-u, no to se nije dogodilo zbog straha od imitatora."

Naime, Nintendo NX bi navodno trebao biti revolucionarna konzola koja neće biti ništa nalik bilo kojem drugom ikada izašlom komadu gaming hardvera. Koliko će se ta ambiciozna predviđanja ostvariti ostaje za vidjeti.
Izvor: IGN Adria

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.