Cory Barlod otkrio je kako ne želi da Kratos u sljedećoj God of War igri bude samo bezosjećajni stroj za klanje, a inspiraciju je uzeo iz otkazane Star Wars igrane serije
Ratovi zvijezda su simpatičnim Sithom utjecali na God of War
Izgleda da je najgori negativac u galaksiji u biti mogao imati jednu krajnje pozitivnu stranu svojeg izopačenog karaktera. Dok je govorio o novoj God of War igri, režiser i kreativni direktor studija Sancta Monica Cory Barlod je otkrio nešto detalja o otkazanoj Star Wars igranoj seriji i načinu na koja je ista utjecala na njegov posljednji projekt.
Barlod je svojevremeno radio za LucasFilms, odnosno LucasGames na otkazanoj Star Wars: 1313 igri, a tada je imao pristup davno zaboravljenim Star Wars scenarijima. Među njima je bio i onaj za nikada oživljenu TV seriju.
- Car je pretvoren u simpatičnog lika kojeg je jedna okrutna žena jednostavno uništila. Da, govorim o Palpatineu, vrhovnom Sithu, frajeru koji prži ljude s munjama iz prstiju. Scenaristi koji su radili na tome su zaista fantastični, to je ista ekipa koja je pisala za The Shield i 24 - otkrio je Barlod.
Ovaj gaming kreativac je napomenuo kako će baš na taj način pokušati napisati Kratosa u nadolazećoj God of War igri rekavši kako ne želi da isti više bude samo bezosjećajni stroj za klanje ljudi nego čovjek s vlastitim problemima i internim konfliktima.
Što se samog Star Wars serijala tiče, krajem ove godine ćete moći dobiti novu dozu istoga jer ove zime u kina stiže Rogue One: A Star Wars Story.
Izvor: IGN Adria