Igrači u Watch Dogs 2 imat će još više slobode nego u prvoj igri, pa će moći završiti sve misije bez da ikoga ubiju, ali čak i bez korištenja oružja
Prvi pogled na Watch Dogs 2: Hakeri u borbi protiv sustava
Ekipa is studija Ubisoft Montreal tvrdi kako im je svaka komponenta njihove nadolazeće igre Watch Dogs 2 bila laka za osmisliti jednom kada su odlučili smjestiti svoj sljedeći interaktivni uradak u San Francisco.
Tako saznajemo da se glavni lik igre zove Marcus Holloway koji je odrastao Oaklandu te je pogrešno profiliran od strane zloglasnog ctOS 2.0 sustava, nadograđene verzije softvera za špijunažu građana kojeg smo vidjeli i protiv kojeg smo se borili u originalnoj Watch Dogs igri iz 2014. Dakle, što se dogodi kada inteligentni klinac koji je odrastao u blizini Silicijske doline dobije anarhističke tenencije. Dobije se novi haker koji je naizgled zanimljiviji nego što je to bio Aiden Pearce, prvi Watch Dogs protagonist.
Watch Dogs 2 se u startu dosta razlikuje od svojeg prethodnika. Priča više nije toliko toliko osobna jer se Marcus udružuje s ekstravagantnom hakerskom organizacijom DeadSec kako bi prodrmao moderne definicije sigurnosti, slobode i... gentrifikacije. Lucien Soulban, glavni scenarist igre je Marcusa opisao kao šarmantnog i socijalno osvještenog lika što je pravi zaokret u odnosu na Aidena Pearcea i njegov apsolutni nedostatak osobnosti i smisla za modu. Da, Marcus se čak i oblači kao i ljudi u 21. stoljeću, a čini se i kako ima više parkour vještina od svojeg prethodnika.
Cijela igra je na prvu nekako više prijateljski nastrojena i pozitivnija prema igračima u odnosu na prvi nastavak serijala, no to ne znači da će ovoga puta oprezno tapkati oko osjetljivih problema i političkih tema kao što su privatnost u 21. stoljeću.
Više pročitajte na IGN Adria