Obavijesti

Tech

Komentari 2

Najiritantniji likovi u igrama: Baš svaki od njih 'diže živac'

Najiritantniji likovi u igrama: Baš svaki od njih 'diže živac'
1

Bratić Roman u GTA pretjerano obožava kuglanje, a Preston Garvey u Falloutu 4 naporan je sa questovima koje nam je davao, a oni su najblaži s liste napornih likova iz igara

Igre su naš hobi, zabava i razbibriga, ali kao i svaka velika ljubav, ponekad nas živciraju, pogotovo kada pred nas stave (ne)namjerno iritantne likove.

Danas se bavimo upravo tim pojedincima koje smo tijekom godina bezbroj puta skratili za glavu ako je bilo moguće ili sanjali o tome da im promijenimo raspored poligona na licu. Ovo je naših 10 najiritantnijih likova u igrama svih vremena:

Preston Garvey (Fallout 4)

Preston je jedna od prvih asocijacija na ovu temu čisto zato što je Fallout 4 još itekako aktualan. Čovjek koji se nakon prvih pola sata igre pretvara u davaoca generičkih questova je jednostavno naporan u svakom smislu te riječi.

Roman Bellic/Belić (Grand Theft Auto IV)

Ako ste ikada trebali virtualni podsjetnik na to da vas nitko ne može živcirati kao obitelj, bratić Roman će vas rado po 1764. put pozvati na kuglanje. Ako niste... bratić Roman će vas rado po 1765. put pozvati na kuglanje.

Pas (Duck Hunt)

Prvi virtualni lik koji se ikada smijao našem neuspjehu i razlog zbog kojega nas do dana-današnjeg svaki lovački pas pomalo iritira. Blažen bio drugi Duck Hunt u kojem smo ga napokon mogli upucati.

Ostatak popisa najiritantnijih likova u igrama svih vremena pročitajte na IGN Adriji.
 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.