Nakon što smo odigrali nekoliko sati, Lawbreakers bi mogli opisati kao interesantan spoj legendarne pucačine Quake i fantastičnog timskog shootera Team Fortress 2
Lawbreakers donosi žestoku i fluidnu timsku pucačinu
U godini u kojoj šarene pucačine planiraju veliku invaziju na tržište, Lawbreakers je ipak nešto drugačiji. U pitanju je hibrid hibrida, te koliko god da to čudno zvuči, miješa osjećaj frenetičnog arena shootera i taktičke pucačine bazirane na klasama. I nakon što sve to spoji, tome nadoda i nultu gravitaciju.
Pucačina studija slavnog dizajnera Cliffa Bleszinskog, Boss Key, smještena je u budućnosti, nakon što je, prigodno nazvan, "Shattering" uništio svijet, te nas upoznao s gravitacijskim anomalijama. No, ljudi su otkrili kako spomenute anomalije upotrijebiti u svoju korist; učili su kako izvoditi lude manevre, što je zapravo vrlo slično onome kako smo se osjećali usred nekoliko mečeva u Lawbreakers.
Mapa na kojoj smo igrali, Grandview u samom središtu nudi antigravitacijski balon, koja će vas naučiti stvarima kao što su putanje, propulzija, bestežinsko stanje, i drugim divotama. Ukratko, čitav su taj bućkuriš vrlo dobro sklepali.
Nakon što smo odigrali nekoliko sati, Lawbreakers bi mogli opisati kao interesantan spoj legendarne pucačine Quake i fantastičnog timskog shootera Team Fortress 2, smještenom u futurističnom svijetu kojeg kao da je osmislio Ang Lee (Tigar i Zmaj), u kojemu likovi prkose zakonima fizike i kreću se na doista neočekivane načine.
Što se mečeva tiče, u pitanju su borbe između dva tima, s pet igrača na svakoj strani, a strane imaju i svoje nazive; pazite sad ovo - Law i Breakers. Svaki tim trenutno nudi četiri klase, koje su identične za obje strane, iako Boss Key tvrdi da ih je još u planu.
Na raspolaganju imate ogromnog Titana kojemu je zadatak "popiti" metke i dobro namučiti suprotnu ekipu ispaljivanjem raketa i strujnih udara.
Zatim, tu je i Enforcer, koji podsjeća na tradicionalnu klasu za sve namjene, a igraču nudi izuzetno veliku brzinu, jurišnu pušku i lanser raketa.
Vanguard je vrlo opasna i okretna klasa opremljena jetpackom i chaingunom, koja neprijatelje napada iz zraka, a na raspolaganju ima i vlastiti antigravitacijski balon.
Na kraju, tu je i Assassin, koja se futurističkom kukom razbacuje po mapi i sačmaricom ili melee napadom napada iz neočekivanih smjerova.
Iako su klase identične u oba tima, likovi i njihove osobnosti ipak se razlikuju. Primjerice, Enforcer u Law varijanti je pragmatični Axel, dok je u Breakers verziji brbljavi Kintaro.
Svaka je klasa također opremljena vlastitom sposobnosti kretanja, nekim alatom, ili pak štetom koju može nanijeti protivniku, a tu je i "ultimate" sposobnost. Te su sposobnosti, naravno pridodane primarnim i sekundarnim oružjima.
Recimo, Titan je naoružan lanserom raketa za pucanje na velike udaljenosti, i ispaljivačem električnih šokova namijenjenom bliskoj borbi. Doduše, Titan na raspolaganju ima i sposobnost "dugog koraka", kako bi suparnike u određenom trenutku mogao sustići i od njih napraviti kašu.
Ipak, Titan je najopasniji kada koristi svoju "ultimate" sposobnost koja se puni tijekom vremena, a nakon što je aktivira, ispali moćan udarni val koji će nanijeti ogromnu štetu bilo kome tko se u tom trenutku nađe u blizini.
Naravno, kod Titana postoji i određeni nedostatak, jer iako se radi o vrlo moćnom liku, brzina je ono što ga najviše koči, a tu na naglasak dolaze gravitacijske anomalije koje Titan, kao i svaka druga klasa, može upotrijebiti na pravi način ukoliko zna kako. Nakon što Titan uđe u antigravitacijski balon početi će pucati naslijepo, no ta dodatna mobilnost ima i cijenu, koja dolazi u formi velike potrošnje municije.
Ono u čemu Lawbreakers apsolutno briljira jest odlično balansiranje između svih tih posebnih sposobnosti, dinamike kretanja i taktike. Svaka klasa nudi odličan sijaset trikova koje u svakom trenutku u među mogu napraviti razliku.
Osim toga, itekako je vidljivo da su CliffyB i njegova ekipa ovaj naslov kreirali prvenstveno za PC, jer nismo vidjeli da je neko od svojstava u igri "srezano" kako bi se postiglo jednostavnije upravljanje. U pitanju je vrlo dinamičan i brz shooter koji bi se vrlo lako mogao svidjeti i old-school ekipi.
Izvor: IGN Adria