Obavijesti

Tech

Komentari 0

Gears of War 4 imat će filter koji vas štiti od nasilja i psovki

Gears of War 4 imat će filter  koji vas štiti od nasilja i psovki
1

Željeli smo unijeti doista najveći nivo nasilja i psovki jer od naše igre jednostavno ne želimo napraviti kamilicu, rekao je Rod Ferguson iz Coalitiona i pojasnio kako će raditi cenzura

Direktor razvojnog studija The Coalition, Rod Fergusson je otkrio kako će Gears of War 4 imati filter za nasilje i psovke.

U intervjuu za Game Informer, Fergusson je objasnio na koji će način razvojni studio provesti cenzuriranje vlastitog sadržaja.

- Nasilje je važno iz očitih razloga, baš kao i psovke - rekao je Fergusson. "Generalno, željeli smo unijeti doista najveći nivo nasilja i psovki jer od naše igre jednostavno ne želimo napraviti kamilicu."

No što se cenzure riječi tiče, evo kako će to ukratko izgledati u igri nakon što aktivirate tu opciju:

- Zapravo, svaka rečenica koja sadrži riječ 'f**k' bit će cenzurirana, no riječi kao što su 's**t' i 'b***h' biti će zadržane jer predstavljaju veliki dio karaktera likova - rekao je Fergusson koji je pojednostavio cijelu stvar i rekao da generalno, nakon što uključite cenzuru više nećete čuti riječ "f**k".

Izvor: IGN Adria

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.