Vozači Porschea ističu se arogantnošću, oni s Mercedesovim volanom u rukama ne miču se iz lijeve trake, BMW-ovci su željni slobode, a vozači Volva agresivni...
Vozači Porschea su privlačni, ali seksaju se manje od drugih
Vlasnici BMW-a, Audija, Mercedesa, Alfa Romea, Jaguara i Porschea svjesno biraju svoje automobile s jednim razlogom, a to je da budu primijećeni, pokazalo je novo neuromarketinško istraživanje. Riječ je o znanstvenoj disciplini koja se bavi proučavanjem vlasnika automobila i ljudskoj percepciji njih samih. Vlasnicima ovih velikih i upečatljivih auta osobito smeta ako drugi ne primijete njihovog limenog ljubimca. Ovi se muškarci žele istaknuti kao alfa mužjaci tj. predvodnici čopora. No vlasnici pojedinih marki automobila međusobno se mogu jako razlikovati, tvrde psiholozi.
Vozači BMW-a vole pozornost, cijene ekskluzivnost i pažljivo slijede svoj životni stil. Avanturističkog su duha, a jakost motora potvrđuje njihovu želju za samostalnošću i slobodom. Skloni su rizicima i najčešće se bave opasnim sportovima, pokazuju statistički podatci.
Ponosni vlasnici Mercedesa misle da je preticajna traka rezervirana isključivo za njih. Oni su samouvjereni muškarci koji već samom pojavom žele jasno naznačiti svoju dominantnost, stručnost i sposobnost vođenja. No oni ujedno i puno pažnje posvećuju sigurnosti, potvrđuju najnovija istraživanja.
Vozači Audija uvijek se guraju naprijed i žele iskoristiti svoju prednost, a veliki su zaljubljenici i u tehnologiju te tehničke novotarije, prenosi Deutsche Welle.
Muškarci u Porscheu ponašaju se arogantno, a često su kao i vozači Minija, Audija i Lexusa fizički vrlo atraktivni. Oni ne žele suvozača kraj sebe, dok drugi vozači luksuznih vozila najčešće pored sebe imaju atraktivnu suputnicu. Vozači Porschea imaju slabiji spolni život od vozača Renaulta. Naime, vozači Porschea su često stariji muškarci koji su sportskim vozilom ispunili svoj dječački san, dok su vlasnici Renaulta najčešće vozačice u dobi od 20. do 30. godina kojima je to i prvi vlastiti automobil.
Vlasnici Jaguara zaduženiji su od ostalih vozača, dok su vozači Volva agresivniji nego što izgledaju. Mnogi automobilski divovi žele promijeniti sliku u javnosti, kao npr. Opel čiji su vlasnici okarakterizirani kao "dobro raspoloženi dosadnjakovići iz provincije". Ni vlasnici Forda nisu najzanimljiviji, naime, često su pretili i sramežljivi. Slika ostaje ista, unatoč činjenici da je Ford uložio milijune u novi i agresivniji izgled vozila.
Ljudi koji voze Volkswagen ne žele se posebno isticati, već se jednostavno žele stopiti s masom. To je jednostavno "automobil za svakoga" koji voze i lijepi i ružni, siromašni i bogati.