Ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti...
Čak i ako niste dobili jamstvo, na proizvod se možete žaliti
Kupio sam neki jeftini mikser, no nisam dobio jamstveni list. U međuvremenu se pokvario. Mogu li se nekako žaliti, upitao je čitatelj. U Ministarstvu gospodarstva objašnjavaju da je za sve proizvode zakonom propisan rok od dvije godine, u kojem trgovac odgovara za materijalne nedostatke na kupljenom proizvodu.
Taj rok odnosi se na sve, bez obzira je li trgovac dao jamstveni list ili nije. A ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti.
- Preporuka je potrošačima da sačuvaju račun kao dokaz kupnje. Dodatno na navedeno, proizvođač ili trgovac može dati jamstvo za koje potrošač može zahtijevati da bude u pisanom obliku - kažu u ministarstvu.