Građani su ministra na Facebooku i na Twitteru ispitivali o novoj strategiji, a bilo je i provokativnih pitanja. Između ostalog su ga pitali o spotu koji je snimljen nedavno
Ministra turizma su pitali zašto je snimio "onako glupi spot"
Ministar turizma Veljko Ostojić je u petak oko 40 minuta odgovarao građanima na pitanja preko službenog Vladinog profila na Twitteru. Nakon toga je građanima odgovarao i na pitanja na Facebooku.
Tviteraše je zanimalo planira li Ministarstvo uvesti naplatu ulaska turističkih autobusa u neke gradove te koji je ministrov stav o kruzing turizmu u Dubrovniku. Ostojić je rekao da su kruzeri dobri za Dubrovnik. Komentirao je i mogućnost odgode uvođenja vize turskim državljanima te je rekao kako to nije moguće jer Hrvatska vizni režim mora uskladiti s pravilima Europske unije.
Građani su ga na Facebooku i na Twitteru ispitivali o novoj strategiji, a bilo je i provokativnih pitanja. Ministra turizma pitali su zašto je ministarstvo napravilo "onako glupi spot i bacili 66.000 kuna u vjetar, gdje su Dubrovnik, Split, Opatija, Plitvice, gdje su naše ljepote". Ostojić je rekao kako spot nije snimljen zbog turističke promocije, već kao dio strategije.