Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

"Uz pomoć tehnologije pametno rješavamo probleme"

"Uz pomoć tehnologije pametno rješavamo probleme"
4

Donosimo razgovor s Marinom Glibićem i Markom Milošom, autorima projekta "Fieldpod", jedne od ideja u finalu natječaja "Pametnom idejom do uspjeha"

Kako pametnu ideju pretvoriti u posao i uspjeti? Odgovor saznajte samo na Televiziji 24sata i portalu Pametna kuna kroz natječaj "Pametnom idejom do uspjeha"! Saznajte kako će autori pet najboljih ideja svoje projekte obraniti pred članovima žirija i potencijalnim investitorima. Jedan od projekata koji je ušao u finale natječaja je i projekt "Fieldpod". O čemu se radi i tko stoji iza ove zanimljive ideje, saznajte u nastavku kroz razgovor s Marinom Glibićem i Markom Milošem, članovima Fieldpod tima.

Tim, uz ranije spomenute Marina i Marka čine još Josip Pisuljak i Mladen Kubat, oboje također studenti Fakulteta elektronike i računarstva. Hoće li ovaj mladi programerski tim uspjeti uvjeriti žiri u uspjeh svojeg projekta? Pročitajte razgovor i pogledajte snimku njihove prezentacije i saznajte.

Zašto ste se odlučili prijaviti na natječaj ''Pametnom idejom do uspjeha''? Hoće li vam savjeti članova žirija pomoći u realizaciji svoje ideje?

Marko: U želji da Filedpod ideju predstavimo javnosti, čitajući portale naišli smo na natjecanje ''Pametnom idejom do uspjeha''. Koncept natjecanja nam se svidio te smo se prijavili. Na kraju smo od 178 prijavljenih projekata izabrani kao jedan od 5 najboljih. Moramo pohvaliti ovakvu inicijativu te se zahvaljujemo Pametnoj kuni i 24sata što su nam ovo omogućili. Svi savjeti i kritike žirija će biti uzeti u obzir i iskorišteni za unaprjeđenje projekta i njegovog poslovnog plana. Kako su članovi žirija i sami poduzetnici i vrlo stručni u svome području, priznati ćemo, neka pitanja nismo očekivali. Nakon svega ovo je veliko iskustvo koje će zasigurno unaprijediti nas kao poduzetnike i Fieldpod kao projekt. 

Kako ste došli na ideju o pokretanju projekta Fieldpod?

Marko: Kao tim upoznali smo se na kolegiju "Projekt" prošle godine, nedugo nakon toga smo se prijavili za App Start Contest (ASC) gdje smo radili mobilnu aplikaciju prema temi sponzora Salespod. Razmišljali smo kako bismo unaprijedili poslovanje određenih djelatnosti korištenjem modernih tehnologija kao sto su pametni telefoni. Uvidjeli smo problem organizacije radnih zadataka i komunikacije između zaposlenika na terenu kod tvrtki s terenski orijentiranim poslovima. Odluka je bila takve tvrtke unaprijediti sustavom koji će olakšati posao tehničarima na terenu i organizatorima rada u back office-u.

Što mislite - kakve su vam šanse za pobjedu u finalu? Vjerujete kako bi Fieldpod mogao pobijediti u natječaju "Pametnom idejom do uspjeha"?

Marin: Kako bi se dobro organizirao rad na terenu potrebno je znati što više informacija s terena. Također, te informacije moraju biti nove i točne. Informacije dolaze iz više smjerova i organizatoru je teško dobro sagledati ukupnu situaciju na terenu. Fieldpod u realnom vremenu dohvaća povratne informacije s terena, logički ih povezuje i prezentira organizatoru. To omogućava brže i kvalitetnije odluke što dovodi do uštede vremena i novca, a zbog brzih reakcija na terenu klijenti su zadovoljniji.

Činjenica da su određene tvrtke iskazale zanimanje i prije izdavanja testne verzije aplikacije govori o tome da Fieldpod rješava ključne probleme i da im je potreban. Fieldpod je softversko rješenje u cloudu i kao takav ima vrlo male troškove i brzo može vratiti uložena sredstva. Zbog toga bi mogao biti zanimljiv investitorima. Oslanjajući se na tehnologije Machine to machine (M2M) komunikacije napravili smo pametno rješenje koje je jako jednostavno koristiti. Fieldpod bi trebao pobijediti zato što na pametan način i uz vrlo malo troškova rješava konkretne probleme.

S obzirom na velike planove po pitanju razvoja vašeg projekta - gdje se vidite za pet godina? 

Marin: Za pet godina želimo biti profitabilna tvrtka i proširiti se izvan granica regije. U stalnoj suradnji s klijentima želimo poboljšavati sustav kako bi što bolje odgovorili na njihove potrebe. Vjerujem kako postoji još mnogo gospodarskih grana koje mogu profitirati uvođenjem visokotehnoloških pomagala u svakodnevne poslove. Nadam se da će Fieldpod biti tek prvo u nizu rješenja kojima ćemo povećati efikasnost i smanjiti troškove poslovanja tvrtkama.

Što biste poručili ljudima koji, možda zbog straha, iako imaju dobre poduzetničke ideje nisu započeli s realizacijom te ideje? Zašto krenuti u poduzetništvo?

Marin: Jednostavno morate shvatiti kako ideja koja se ne započne realizirati sigurno je propala, dok tek ideje koje započnete imaju šansu za uspjeh. Svakako treba krenuti u realizaciju jer čak ako ideja propadne, iskustvo i znanje ostaju. U svakom slučaju treba pokušati, jer kroz rad na ideji mogu se proširiti vidici, steći nova poznanstva, mnogo naučiti ili se čak uključiti u neki drugi projekt.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Zadnji broj vaše godine rođenja otkriva puno o vašoj osobnosti
NUMEROLOGIJA

Zadnji broj vaše godine rođenja otkriva puno o vašoj osobnosti

Godina u kojoj ste rođeni igra veliku ulogu u vašem životu. Ali, najvažniji je posljednji broj godine rođenja. Naime, svaki broj ima odgovarajući element koji može puno otkriti o karakteru i mnogim drugim stvarima
Poznati HNL videoanalitičar: Anthony Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije
JOSIP PAUŠIĆ ZA 24SATA

Poznati HNL videoanalitičar: Anthony Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije

Nije htio igrati ‘desetku’, gdje sada briljira. Valdas Dambrauskas znao ga je potjerati s treninga. A za Rijekin ‘Arsenalov korner’ zaslužan je Krizmanić, igrač Gorice
Ivica za darivanje koštane srži dobio priznanje: 'Dovoljno mi je da se djeca ponose sa mnom'
AKCIJA 'ŽELIM ŽIVOT'

Ivica za darivanje koštane srži dobio priznanje: 'Dovoljno mi je da se djeca ponose sa mnom'

Ivica Vidak (38) 2022. godine primio je poziv iz Registra darivatelja krvotvornih matičnih stanica i bez imalo dvojbe postao darivatelj pacijentu kojeg još nije upoznao