Da su TV emisije i reklame neprikladne za djecu smatra 41 posto roditelja, a 40 posto njih misli da su reklamne ploče pune sadržaja koji djeca ne bi trebala vidjeti
Zbog eksplicitnog sadržaja na TV-u djeca odrastaju prebrzo
Neprikladne televizijske emisije i odjeća prisiljavaju djecu da odrastu prebrzo, tvrde roditelji u nezavisnom istraživanju koje je vodio Reg Bailey. Eksplicitne reklamne kampanje i serije za odrasle također nose svoj dio krivice, piše Daily Mail. Gotovo devet od deset roditelja vjeruje da su djeca pod pritiskom da djeluju starije nego što to uistinu jesu. Da su TV emisije i reklame neprikladne za djecu smatra 41 posto roditelja, a 40 posto misli da su reklamne ploče i izlozi puni sadržaja koje djeca ne bi trebala vidjeti.
- Roditelji su zabrinuti zbog pritiska na djecu da trebaju odrasti prebrzo. Jasno je da njihove brige nisu rezultat moralne panike, već svakodnevnog iskustva. Oni se bore protiv komercijalne i seksualne kulture te ponašanja koji ih sprečava da budu roditelji kakvi žele biti - rekao je Bailey.
Rezultati istraživanja uslijedili su samo tjedan dana nakon što je britanski modni brand Jack Wills optužen za preveliko pomicanje granica pristojnosti. Najnoviji katalog popularnog branda zabranjen je jer distribuira eksplicitne slike. Na jednoj slici mlada žena nosi samo gaćice i svojim je nogama omotana oko gotovo golog muškarca.
U rujnu se gotovo više od 3000 ljudi žalilo na plesne pokrete Christine Aguilere i Rihanne u X Factoru tvrdeći da su previše eksplicitni.