Fešta počinje 21. srpnja, otvaranjem štandova s proizvodima Hajduka, koncertima glazbenika i klapa koji će izvoditi pjesme posvećene Hajduku, Splitu i Dalmaciji...
'Ludnica' u Splitu: Trodnevna fešta uoči dolaska Barcelone
Na Poljudu je u ponedjeljak predstavljen projekt gostovanja Barcelone 'Hajdukova tri dana', te nova robna marka 'Moj Hajduk', čije je proizvode Hajduk plasirao na tržište u suradnji s tvrtkom Cro Fan Shop.
Trodnevna fešta započinje u četvrtak 21. srpnja, otvaranjem štandova s proizvodima Hajduka, koncertima poznatih glazbenika i klapa koji će izvoditi pjesme posvećene Hajduku, Splitu i Dalmaciji, te igrokazom 'Dani Hajduka', u kome će biti prikazani najvažniji detalji iz stogodišnje povijesti.
U petak se program nastavlja istim događanjima, samo će glazba biti obojana Latino ritmovima u čast Barcelone. Kulminacija fešte očekuje se u subotu 23. srpnja, kada će se na Poljudu sastati Hajduk i Barcelona.
Uoči utakmice pripremljen je bogati program, koga će predvoditi Alen Nižetić i Vinko Coce, kulturno umjetnička društva i plesne skupine, a kao poseban gost, violinist Julian Rachlin će izvesti himne Hajduka i Barcelone.
Tijekom poluvremena bit će izvučeni sretni dobitnici dvaju unikatnih skutera izrađenih u bojama i s logotipima Hajduka i Barcelone. Dio prihoda bit će uplaćen i u humanitarne svrhe, za potrebe splitske udruge 'Most'.
Nakon utakmice fešta se nastavlja na Rivi do ranih jutarnjih sati, a tijekom koncerta bit će izabrani 'Miss i Mister navijača'.
Tijekom press konferencije predstavljena je i robna marka 'Moj Hajduk', čiji će se proizvodi uskoro moći kupiti na štandovima i Fan shopovima.
- Lansirali smo seriju novih artikala čijom ćemo prodajom pomagati financiranje Hajdukove omladinske škole, te na taj način navijačima poručiti kako će kupnjom artikala pomagati klubu, umjesto da njihov novac završava u nekim drugim kanalima, ako kupuju robu od neregistriranih proizvođača – rekao je član uprave Hajduka Pavle Cicarelli, koji je izvijestio i kako se ulaznice za spektakl dobro prodaju.
- Ostalo je oko 10.000 ulaznica koje će se sigurno prodati jer vjerujemo da će navijači prepoznati ovaj projekt i honorirati ga svojom posjetom.
Cicarelli je i potvrdio kako su se dogovorili s HRT-om oko prava prijenosa dvoboja s Kataloncima.