Radimo na humanitarnim stvarima u Hrvatskoj, pa zašto onda ne bismo i u Brazilu i Španjolskoj, kaže Marica Vidaković iz Kraša nakon Rakitićeve reklame 'Domaćice'
'Fotka' od mil. kuna! Kraš šalje Domaćicu u Brazil, Španjolsku
Fotografiju Ivana Rakitića i Neymara kako jedu kekse "Domaćica" u prvih 24 sata vidjelo je 700.000 pratitelja Rakitićeva Instagrama i Twittera te preko pet milijuna ljudi na Facebooku.
- To su ogromne brojke, sva ta silna "lajkanja" puno znače za tvrtku koja će znati usmjeriti svoje marketinške aktivnosti - javila nam se Marica Vidaković, prokuristica Kraša, oduševljena Rakitićevim potezom.
Odmah nakon osvajanja trećeg naslova klupskog prvaka svijeta Ivan Rakitić, Neymar i Douglas Pereira zasladili su se Kraševim keksima "Domaćica". Potez i reklama koja vrijedi puno, jako puno. Kako saznajemo od vrhunskih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću, barem milijun kuna.
- Ogromni su efekti te fotografije, no jedna "fotka" teško može puno pridonijeti. Trebalo bi pokušati nastaviti suradnju, no tu postoje određena pravila. Tvrtka mora voditi brigu da promocija podliježe striktnim pravilima, pogotovo kod brandova kao što je Barcelona - smatra Krešimir Macan, ugledni stručnjak za odnose s javnošću.
Da sve i ne ostane na toj jednoj fotografiji pobrinuo se Kraš, koji je, kako saznajemo, već pokušao stupiti u kontakt s hrvatskim reprezentativcem Ivanom Rakitićem, no kako je bio na letu iz Japana za Barcelonu, nije ga uspio dobiti.
- Napravit ćemo sve što nam je na raspolaganju. Primjerice, kao što je darivanje u humanitarne svrhe na španjolsko i brazilsko tržište preko aktera fotografije, vrhunskih i uglednih sportaša, koji su na ovaj, slučajan način promovirali naš proizvod - kaže prokuristica Kraša.
Odgovor Kraša bit će humanitaran. U Brazil i Španjolsku poslat će brojne pakete "Domaćica" kako bi razveselio tamošnju djecu.
- Radili smo i radimo na humanitarnim stvarima u Hrvatskoj, za hrvatsku djecu, pa zašto ne bismo i u Brazilu i Španjolskoj - kaže Marica Vidaković.
"Domaćica" se ne izvozi u Brazil, ali možete je kupiti na policama u španjolskim supermarketima. Nakon poteza Neymara i Rakitića, hrvatski keksi planuli su s polica u Španjolskoj!
- Slika poznatih nogometaša koji uživaju u Kraševoj "Domaćici" nije dio kampanje proizvoda pa smo se i sami ugodno iznenadili vidjevši je. Drago nam je da je Ivan Raktić poslije osvajanja Svjetskog klupskog prvenstva podijelio Kraševu "Domaćicu" sa svojim svjetski poznatim suigračima. Osim marketinškog efekta, posebno nam je drago što Neymar doista uživa u Kraševoj "Domaćici", što je vidljivo iz Ivanove napomene pod slikom. Fotografija je izazvala iznimno velik broj pozitivnih reakcija, o čemu svjedoče cjelodnevne poruke poslovnih partnera i potrošača - smatraju u Krašu.
No ima i oprečnih mišljenja.
- Spomenuta fotografija očito je gerilska ideja agencije koja za Kraš radi neki segment ili kompletne tržišne komunikacije. Tako su, bez plaćanja medijskih objava, plasirali fotografiju putem društvenih mreža, a zatim su je prenijeli portali i ostali mediji. Teško je reći kolika bi bila vrijednost spomenute objave da je plod medijskog zakupa. Što se tiče izgradnje brand equityja Kraša i keksa "Domaćica", efekt je neosporan. Vezati se za tako svjetski poznate sportaše može im donijeti mnogo u bliskoj budućnosti i u konkretnim prodajnim rezultatima, ali i kada je u pitanju imidž brenda - smatra Thomas Bauer, kreativni direktor Grizli komunikacija.