Obavijesti

News

Komentari 373

Kopilot se zaključao u kokpit i namjerno srušio avion u Alpe

Kopilot se zaključao u kokpit i namjerno srušio avion u Alpe
8

Dok je letio u smrt disao je normalno, nije govorio, u kabini je bila tišina. Glavni pilot lupao je na vrata moleći kolegu da ga pusti unutra. Nekoliko puta je i zaplakao

Kopilot Germanwingsova zrakoplova, koji se u utorak srušio u Francuskoj, kriv je za tu strašnu nesreću. On je preuzeo kontrolu nad avionom i namjerno započeo spuštanje koje je završilo udarom u Alpe i smrću 150 putnika i članova posade.

Tu su informaciju objavili francuski istražitelji analizirajući podatke iz crne kutije koja se nalazila u pilotskoj kabini. Oni tvrde da je 28-godišnji kopilot Andreas Günter Lubitz želio uništiti zrakoplov.

- Nakon što je glavni pilot napustio kabinu, Andreas se unutra zaključao i uključio sustav za slijetanje . Namjera mu je bila uništiti avion - rekao je francuski tužitelj Brice Robin.

Rekao je i kako zasad nema razloga sumnjati u teroristički čin . Upitan je li kopilot rušenjem aviona želio počiniti samoubojstvo, Robin je rekao:

- Ljudi koji se žele ubiti obično to čine sami. Ne bih ovo nazvao samoubojstvom!

Pokretanje videa...

24sata 00:52

Putnici nisu shvatili da avion pada

Glavni pilot, Patrick S., cijelo je vrijeme pokušao ući u kabinu. Prvo je lagano kucao , ali kako ga kolega nije želio pustiti unutra, počeo je udarati po vratima pokušavajući ih razvaliti. Nekoliko puta je i zaplakao moleći kolegu da mu otvori vrata.

- Na snimci se cijelo vrijeme, sve do pada, čuje disanje kopilota. Nije to bilo disanje čovjeka koji ide u smrt , nije rekao niti riječi, jednostavno ništa. Mislim da putnici nisu shvatili što se događa sve do zadnjih nekoliko sekundi kada se čuju vrisci - dodao je Robin.

Teorija o mehaničkom kvaru kao uzroku pada Germanwinsgova Airbusa u francuske Alpe tako je u potpunosti odbačen a.

Istraga o motivima ovog čina traje i dalje, a od ranog jutra kuću Andreasovih roditelja u Montabauru čuva policija.

Piloti se svađali tijekom leta?

Kako piše Mirror , piloti su se uoči pada posvađali . Jedan od njih je napustio kabinu, a drugi se u njoj potom zaključao. Snimke navodno otkrivaju i da su se vrata kabine u jednom trenutku otvorila, ali je kopilot iz kokpita ulaz blokirao sjedalom . Piloti su vikali jedan na drugog, a potom je glavni pilot, koji je bio vani, pokušao razvaliti vrata pilotske kabine.

- Nikakvih razgovora potom nije bilo, a ubrzo se začuo zvuk pada aviona - rekao je istražitelj.

Zaposlio se prije dvije godine

Kopilot Airbusa Andreas Günter Lubitz u Germanwingsu radi od 2013. godine, a iza sebe ima 630 sati leta. Glavni pilot u Lufthansi je zaposlen već 10 godina, a ima više od 6000 sati leta. Ime mu je Patrick S. i otac je dvoje djece.

Pogledajte video koji pokazuje na koji se način otvaraju i zatvaraju vrata kokpita u Airbusu:

VIDEO
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 373
Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'
DETALJI STRAVE U KNINU

Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'

Mladić (23) donio ručnu bombu na druženje. Dao je u ruke prijatelju (25). Aktivirao ju je i poginuo. Među ozlijeđenima i maloljetnica. Prije tragedije objavili fotografiju bombe
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
NEVJEROJATNI DETALJI

Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja

Godišnje odlazi više od 50 milijuna eura za kupnju bolničkih uređaja mimo planiranirane nabave. Ministar sam odlučuje što će odobriti bez kontrole. Sporna tri mikroskopa nisu jedini koji su kupljeni na spornim natječajima