Nova snimka nesreće Boeinga Flydubaija otkriva kako se avion možda zapalio i prije nego je udario u tlo. Pilotu je to trebao biti zadnji let za Flydubai jer je prešao u Ryanair...
Pilotu je fatalni let bio zadnji, dao je otkaz zbog drugog posla
Nova snimka stravične nesreće Boeinga kompanije Flydubai otkriva kako se avion možda zapalio i prije nego je, u pokušaju slijetanja, udario o tlo kod zračne luke u ruskom Rostovu na Donu. Video je objavio ruski Life News, a on jasno prikazuje gorući objekt koji se brzo spušta prema tlu.
Snimka je u javnosti izazvala velike rasprave, a dio stručnjaka tvrdi da tu nije riječ o požaru već o svjetlima za slijetanje koja su bila uključena u trenutku nesreće.
Svih 62 putnika i članova posade poginulo je u padu aviona koji je letio od Dubaija do Rostova na Donu. Među poginulima je i četvero djece.
Pilotu zrakoplova na letu FZ981 zbog lošeg vremena prvo slijetanje nije uspjelo pa je neko vrijeme kružio iznad aerodroma. Drugi pokušaj slijetanja bio je fatalan - pilot je promašio pistu, avion je svom silinom udario o tlo i raspao se doslovce na tisuće komadića.
Obje crne kutije su pronađene i prevezene u Moskvu na analizu. Niskobudžetna kompanija Flydubai obećala je kako će provesti istragu i poručila da če učiniti sve da pomogne obiteljima i rodbini stradalih. Za početak su obećali uplatiti 20.000 dolara za svakog poginulog putnika i člana posade.
Ujedinjeni Arapski Emirati oformili su istražnu komisiju od 50 članova kako bi utvrdili što se zapravo dogodilo. Kao mogući uzroci ove strašne nesreće navode se loša vidljivodst zbog magle, jaka kiša i vjetar. Teroristički napad zasad se isključuje.
Pilotu bio zadnji dan rada za Flydubai
U javnost je došla i informacija da je pilot zrakoplova, Cipranin Aristos Sokratous (37) ignorirao upozorenja o lošem vremenu i opasnim turbulencijama koja mu je slala kontrola leta iz Rostova na Donu, piše Daily Mail.
Sokratosu je to trebao biti posljednji let za Flydubai jer je potpisao ugovor s Ryanairom i planirao se preseliti u Irsku sa svojom trudnom suprugom.
Pilot je iza sebe imao 5900 sati leta i kontrolirao je Boeing dok je njegov kopilot, Španjolac Alejandro Alava (37), imao 5700 leta i bio je zadužen za komunikaciju s kontrolom leta.
Prijevoznik Flydubai postoji od 2008., a njihovi zrakoplovi lete na 90 destinacija. Tjedno imaju oko 1700 letova.