Obavijesti

News

Komentari 11

Kineze koji grade Pelješki most interesira i terminal u Rijeci

Kineze koji grade Pelješki most interesira i terminal u Rijeci

Za novi kontejnerski terminal u Rijeci zainteresirano je sedam kompanija iz Europe, Bliskog i Dalekog istoka, rekao je ravnatelj Lučke uprave Denis Vukorepa, ali njihova imena i reference nije otkrio

VIDEO

Iz izvora bliskih Vladi Jutarnji list neslužbeno doznaje da je među zainteresiranima kineski konzorcij koji čine Ningbo Port i CRBC (China Road and Bridge Company), kompanija koja gradi pelješki most te Port of Singapure.

Nakon analize pristiglih dokumenata, što će trajati 15 dana, bit će svih sedam (ili samo neki od prijavljenih, ovisi o kvaliteti njihovih referenci i viziji projekta) pozvano da daju ponudu za 50-godišnju koncesiju. Procijenjena vrijednost koncesije (bez PDV-a) je 20,5 milijardi kuna.

Kina radi, a Hrvatska se gradi: Jesu li realna obećanja Vlade?
Kina radi, a Hrvatska se gradi: Jesu li realna obećanja Vlade?

- U pitanju su respektabilni operateri lučkih terminala. Jako smo zadovoljni jer smo priželjkivali takav odziv. Pokazalo se da je ovaj pravac ipak vrlo interesantan - kaže Vukorepa.

U petak je formalno zaključena prva faza koncesijskog postupka, a plan je da se kompleksni ugovor za terminal Zagreb Deep Sea potpiše do kraja rujna.

Plenković: Nije kraj Uljanika, a za tjedan dana će doći Kinezi
Plenković: Nije kraj Uljanika, a za tjedan dana će doći Kinezi

Natječajem se traži koncesionar za izvođenje radova i pružanje usluga, a njegova obaveza je ulaganje od oko 70-80 milijuna eura u završetak terminala koji je sada dugačak 400 metara i izgrađen je u sklopu projekta sa Svjetskom bankom i EU. Za vrijeme posjeta kineskog premijera Hrvatskoj najavljeno je da su za koncesiju zainteresirane i kineske kompanije, ali Denis Vukorepa tu informaciju nije želio komentirati, piše Jutarnji list.

Plenković i ministar sigurnosti Kine pričali o jačanju suradnje
Plenković i ministar sigurnosti Kine pričali o jačanju suradnje

Namjera je države da se terminal Zagreb Deep Sea u drugoj fazi izgradi do ukupne dužine od 680 metara, a ako koncesionar ne bude zainteresiran za to, koncesija će mu biti smanjena na 30 godina. Lučka uprava koncesionaru sada nudi ekskluzivitet na deset godina, odnosno obećanje da u tom roku neće graditi nove kapacitete za prekrcaj kontejnera, a njegova je glavna atrakcija da ima mogućnost prihvaćanja ultravelikih kontejnerskih brodova jer je tu dubina mora 20 metara.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 11
VIDEO

VIDEO Gusti dim u Zagrebu, gori tiskara na Trešnjevci: 'Vidio sam samo dim i vatrogasce'
UPUTILI OSAM VOZILA

VIDEO Gusti dim u Zagrebu, gori tiskara na Trešnjevci: 'Vidio sam samo dim i vatrogasce'

Na gašenje požara upućeno je osam vozila. Vatrogasci su nam potvrdili da je požar pod nadzorom te da se radilo o požaru stroja

Iranskom predsjedniku ugrožen je život, spasioci se probijaju do njega po gustoj magli: 'Molite!'
SRUŠIO SE HELIKOPTER

Iranskom predsjedniku ugrožen je život, spasioci se probijaju do njega po gustoj magli: 'Molite!'

Loše vremenske prilike ometaju spasilačke službe da dođu do mjesta gdje se prisilno sleitio helikopter u kojem je bio iranski predsjednik
Kako su se upoznali Plenković i samozatajna Ana: Spojio ih je Sabor, svadba je bila intimna...
RIJETKO SE POJAVLJUJE

Kako su se upoznali Plenković i samozatajna Ana: Spojio ih je Sabor, svadba je bila intimna...

Ana Maslać Plenković i hrvatski premijer imaju troje djece. Ne ističe se u političkim kampanjama i u javnosti se pojavljuje iznimno rijetko