Pogreška je ispravljena, a ovršena sredstva danas bi trebala biti vraćena na njegov račun. Ovim se putem još jednom ispričavamo gospodinu, navode iz Fine
Greškom ga ovršili za 650.000 kuna: 'Ispravili smo pogrešku'
Fina mi je greškom blokirala račun i ovršila za 650.000 kuna samo zato jer imam jednako prezime kao osoba nad čijim se računom trebala provesti ovrha, a koji više nije živ!, kazao nam je Puljan koji je htio ostati anoniman (podaci poznati redakciji).
Pita se kako je to uopće moguće, a dok se cijela "zavrzlama" ne riješi, ne može niti do svog novca.
- Da ne mogu podići novac saznao sam došavši u banku jer sam htio provjeriti je li mi sjela uplata koju sam čekao. Inače, taj račun rjeđe koristim, pa se pitam što bi se dogodilo da sam nakon par mjeseci došao vidjeti stanje na računu, kolike bi bile kamate? Šokirao sam se kada sam čuo da su mi skinuli tih nekoliko stotina eura zbog ovrhe, a da stvar bude bolja ja sam osoba koja nema niti kredit - ispričao je Puljanin koji je angažirao i odvjetnika zbog cijelog slučaja.
'Rekli su mi da moram platiti 450 kuna za deblokadu'
Obratio se za pomoć Fini i tražio da isprave pogrešku, odblokiraju račun i vrate novac.
- Nisam dobio odgovor kada će mi se vratiti novac, ali su mi rekli da moram platiti 450 kuna za uslugu deblokade. Kada sam pitao zašto ja išta trebam platiti kada nisam ništa dužan i kada nije moja greška, službenica je otišla na konzultacije s nekim i vratila se rekavši da trebam platiti 185 kuna - tvrdi Puljanin. Fina je "greškom" skinuti novac s njegovog računa kaže, preusmjerila na HZZO, a Puljaninu nije jasno što u cijeloj priči ima HZZO s tim.
'Pomiješali su me s osobom koja je umrla'
- Pomiješali su me s osobom koja je umrla, a koja ima isto prezime kao ja. Ta je osoba jednoj turističkoj tvrtki bila dužna 650.000 kuna. Za ovo bi netko primjerice u inozmestvu dobio otkaz. Posljednjih dana zbog svega proživljavam pravu moru. Što da sam na blokiranom računu imao primjerice 30.000 eura, kada bi mi ih vratili i kako, u ratama možda - pita se oštećeni.
Slučaj je komentirao pulski odvjetnik Alan Alagić koji se bavi ovršnim pravom te je kazao kako je Puljanin postupio po zakonu i dao Fini reklamaciju.
- Ako je istina to što gospodin tvrdi, očito je da postoji greška koju je počinila Fina koja u tom slučaju treba snositi posljedice. Oštećenik ima pravo tražiti i naknadu štete za period vremena što nije mogao raspolagati svojim novcem, kao i naknadu za izgubljenu dobit u tom periodu - rekao je odvjetnik Alagić.
Fina: Ispravili smo pogrešku, ovršeni novac ćemo vratiti
- Po primitku reklamacije od gospodina, Financijska agencija je utvrdila da je prilikom provedbe ovrhe došlo do pogrešnog postupanja. Pogreška je ispravljena, a ovršena sredstva danas bi trebala biti vraćena na njegov račun. Ovim se putem još jednom ispričavamo gospodinu - odgovorili su nam iz Fina-e.