Kolekciju za proljeće-ljeto 2015 uz odjeću sadržava torbice, ručno rađeni nakit te pravi novitet u modnim detaljima Robert Sever branda – liniju RS naočala
Eksplozija boja u novoj liniji Roberta Severa "Eccessivo"
Poznati hrvatski pret-a-porter dizajnerski brand Robert Sever, u suradnji s modnom fotografkinjom Mare Milin, snimio je kreativnu kampanju koja prati kolekciju za proljeće-ljeto 2015. Riječ je o pret-a-porter kolekciji „Eccessivo“ koju čini dvadesetak odjevnih kombinacija kompletiranih u total look. Zaštitno lice kampanje je Iva Marušić, kojoj je ovo već peta kampanja za RS brand, a ovoga puta su joj se pridružile i Petra Mišić te Iva Bandalo, također modeli Talia models agencije.
- Ideja kampanje je bila prikazati dinamičnost modela i boja, napraviti vizuale koji su vrlo snažni, a pritom jednostavni, gdje su modeli u ulozi glumica te svojim ekspresijama i stavom emaniraju određenu gestu, pozu ili emociju. Htjeli smo da dojam bude jako svjež, intenzivan, s izrazitim RS potpisom koji je prepoznatljiv u našim kampanjama - objasnili su iz branda.
Inspiracija za ovu kolekciju su kao i uvijek žene. Ženska kompleksnost, ljepota, samo su neki od početnih inspiracijskih punktova. Ideja je bila koristiti vrlo široku paletu boja, koje sežu od vrlo intenzivnih pa do onih metaliziranih, a koje će funkcionirati u vrlo modernim oblicima odjeće koji su spoj tradicionalnih tehnika u suvremenoj izvedbi. Osnova kolekcije je kraljica svakog ormara – haljina, koju ovaj put interpretiraju u nekoliko različitih dužina, kao i kroz različite interpretacije kroz segmente kolekcije.
Osim plisiranja, koje je u RS brandu kao tehnika zastupljeno od samog početka branda, ovaj put koriste i tehnike kosog krojenja, kao i tehniku krojenja po kružnici, s čime se dobiva efekt valovitih volana kojima je ukrašen jedan dio kolekcije.
- I dalje se bavimo istraživanjem stvari koje uvijek koristimo u našim kolekcijama, kao što je plisiranje i faldanje tkanina te dekorativnost koja je ovog puta poprimila novu dimenziju kroz kombiniranje boja i oblika. Ima jako puno ručne dorade, ručnog apliciranja detalja i krojačkih trikova koji ju, iako je riječ o pret-a-porter kolekciji, čine unikatnom - ističe dizajnerski dvojac Robert Sever i Branko Basletić.
Izuzev odjeće kolekcija i ovoga puta prikazuje nekoliko must have torbica, koje su već svojim prepoznatljivim oblikom ali uz nove dekorativne elemente, ovaj put zasjale u novom ruhu . Tako su torbice imenom „Marija“, „Gala“ te „Traveler“, ukrašene kristalima, cvjetovima i laticama od kože, savršeno popratile ideju i temu kolekcije. U službi total looka nakit prati svaku odjevnu kombinaciju. Staklene sjajne i mat perle stvaraju novu igru, gdje samo jedan ovakav dizajnerski komad upotpunjuje i najjednostavniju odjevnu kombinaciju. Nastavno na prethodne rajfove/krune, koje su bile „must have“ prošle kolekcije, i ovaj puta nude novu selekciju ručno rađenih ukrasa koji su kombinacija plisirane svile i staklenih perli. Kao i u prethodnih nekoliko kolekcija nakit je rad Slobodana Velickog.
Novitet u modnim detaljima je taj da ovaj put predstavljaju i liniju RS naočala. Limitirana edicija ručno je ukrašavana i dorađivana cvjetovima i kristalima jarkih boja.
- Htjeli smo prikazati sadržajnu, dobro editiranu i jasnu kolekciju. Paleta boja je stvarno široka, od kanarinac žute, preko baby roze, kobalt plave, grašak zelene pa sve do crne. Materijali su uglavnom duchesse svila, kao i saten svila, umjetna koža za jakne, prava koža za torbice te staklo za nakit - opisuju poznati dizajneri.