One svojim blogovima zarađuju milijune i pokreću trendove, a u Dubrovnik su došle zbog nove kampanje Revolve Clothinga te nas promoviraju na Instagramu
Bogate i zgodne trendseterice: "Oduševila nas je Hrvatska!"
Chiara Ferragni, Aimee Song, Dani Song, Negin Misalehi i Jessica Stein dobro su poznata imena u svijetu mode - ali ne kao modeli ili kreatorice, već kao modne blogerice koje danas pokreću trendove i na svojim stranicama zarađuju milijune.
U Dubrovniku su se okupile zbog nove kampanje brenda Revolve Clothing, a svoje oduševljenje ljepotama naše zemlje dijele na Instagramu - gdje imaju na tisuće pratitelja, s čime rade odličan posao promocije naše zemlje.
Nevjerojatan uspjeh
Talijanka Chiara Ferragni je po Forbesu jedna od najbogatijih i najutjecajnijih ljudi u svijetu u kategoriji do 30 godina. Priča o studentici međunarodnog prava iz Milana u svijetu modnih blogera više je anomalija, nego standard. Danas joj 70 posto prihoda donosi vlastita kolekcija cipela koju je lansirala u jesen 2013. uz pomoć milijun eura jednog talijanskog investitora. A tu je i linija obuće za američki brend cipela i modnih dodataka Steve Madden. Za ilustraciju, samo je u prva dva tjedna prodano 16.000 pari koje su nastale kao produkt ove suradnje. Svoj The Blond Salad, od kojeg još uvijek ubire 30 posto zarade putem oglašavanja i suradnji s modnim brendovima, nakon pet godina postojanja koristi kao snažno marketinško oružje za jačanje brenda.
Svjetski blogeri su mnogo ulagali u brendiranje svojih virtualnih prostora te su time dodatno iskočili iz mase i bili zamijećeni od velikog broja ljudi. Uz popularnost dolaze i angažmani, a time i honorari objašnjava Zagrepčanka Barbara Repe koja je negdje u isto vrijeme kao i Chiara proslavila pet godina svog arar bloga, samo u znatno drukčijim, hrvatskim uvjetima.
Kako zarađuju?
Najprije, tu je tzv. affiliate marketing. Bloger preko firmi kao što su rewardStyle i Skimlinks dobiva proviziju svaki put kada netko kupi proizvod preko linka objavljenog na blogu.
Zatim sponzorirani postovi, oglašavanje, suradnja s modnim brendovima (autor bloga postaje glasnogovornik brenda, domaćin na njihovim 'eventima' ili samo nosi njihovu odjeću), dizajnerske suradnje, vlastite kolekcije, ugovori za knjige, televizijska gostovanja....
Uz blog, danas u kompletu dolazi i kanal društvenih mreža, od kojih je Instagram trenutačno najjača platforma. Glavna zvijezda ove priče na Instagramu ima 2,8 milijuna sljedbenika, a brendovi joj plaćaju da objavljuje određeni broj fotografija kojima ih promovira. Kako bi odvojila plaćeni od originalnog sadržaja, Chiara od 2013. na The Blonde Salad više ne objavljuje sponzorirane sadržaje.